دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت های سرمایه گذاری شهرستان انار باید معرفی شود که بتوانیم در جذب سرمایه گذاران به این شهرستان موفق باشیم.

به گزارش ” انارما ” ؛ حجت الاسلام دکتر حسین جلالی امروز در جلسه هماهنگی برگزاری روز شهرستان انار که به مناسبت شهادت شهیدان قدیری، انارکی محمدی و ندافیان که در تاریخ ۱۸ آذر ۱۳۵۷ به شهادت رسیدند، نامگذاری شده، اظهار کرد: با توجه به سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به حوزه انتخابیه، اگر در روز انار نمایشگاه انارشناسی برپا شود و تمام ظرفیت های فرهنگی، کارآفرینی، تولیدی و…را به نمایش گذاشته شود، در معرفی این شهرستان کمک بسزایی خواهد بود.

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: کارگروه های ویژه روز انار باید شکل بگیرد ازجمله؛ کارگروه ایثار و شهادت، کارگروه ورزش، میراث فرهنگی و گردشگری و خانواده که اگر کمیسیون آمد هر کارگروه وضعیت خود را آماده داشته باشد و مشکلات و راهکارهای حل مشکلات را مطرح کند که بتوانیم در حل آن به نتیجه مطلوب برسیم.

وی خاطرنشان کرد: چهار وزیر در حوزه کمیسیون فرهنگی مجلس ارتباط دارند. اگر اعضای کمیسیون به این حوزه انتخابیه سفر کردند یا وزرا یا معاوانان ایشان، اعضاء را همراهی خواهند کرد که از این فرصت باید استفاده کنیم.

حجت الاسلام جلالی با ذکر این مطلب که ظرفیت های سرمایه گذاری شهرستان انار باید معرفی شود، پیشنهاد برگزاری همایشی ویژه سرمایه گذاران و دعوت از سرمایه گذاران را ارائه کرد و گفت: زیرساخت های سرمایه گذاری شهرستان انار فراهم است و سرمایه گذاران را باید جذب کرد که شهرک صنعتی انار را ببینند و نسبت به سرمایه گذاری در این شهرستان اقدام کنند.


انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی