جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

در مراسم معارفه ضمن تجلیل از زحمات و تلاش های  ستوانیکم محمد ملازاده ، ستوانیکم حمید سام نژاد به  عنوان سرپرست جدید پاسگاه انتظامی بیاض معرفی شد. 

به گزارش انارما ؛ سرهنگ رضاخلیلی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان انار در مراسم تکریم و معارفه رئیس پاسگاه انتظامی بیاض، پیشرفت روزافزون نیروی انتظامی را مرهون هدایتهای داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خون شهدا و تلاش همه سبز پوشان این نیرو دانست و اظهار کرد: نیروی انتظامی در راستای تأمین و توسعه نظم و امنیت در کشور بیش از ۱۳ هزار شهید و ۲۰ هزار جانباز تقدیم نظام و انقلاب کرده است

فرمانده انتظامی شهرستان انار با اشاره به پیشرفت روزافزون پلیس بیان کرد: با وجودی که نیروی انتظامی مسئول تأمین و حفظ امنیت اجتماعی در کشور بوده اما  ارتقاء امنیت در گرو همکاری همه نهادها و ارگانها با این نیرو است.

وی با اشاره به کارکردهای پلیس ، مبارزه با خرده فروشان مواد مخدرو سارقان را از اولویتهای کاری پلیس دانست و با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی مسئول امنیت و ارتقاء آن در سطح جامعه است و برای رسیدن به نقطه مطلوب در انجام مأموریتها بایستی از ظرفیتهای موجود بهره لازم را ببریم، گفت: تاکنون اقدامات ما در مأموریت‌ها موثر و مطلوب بوده است که جا دارد از همکارانمان تشکر و قدردانی کنیم.

در این مراسم ضمن تجلیل از زحمات و تلاشهای  ستوانیکم محمد ملازاده ، ستوانیکم حمید سام نژاد به  عنوان سرپرست جدید پاسگاه انتظامی بیاض معرفی شد.

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی