شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

به گزارش انارما؛ سرهنگ رضا خلیلی نژاد با اعلام این خبر گفت:در پی سرقت های به وقوع پیوسته احشام در ادوار گذشته کارآگاهان پلیس آگاهی و کلانتزی مرکزی این شهرستان موفق به شناسایی کامل اعضای یک باند ۴نفر سرقت بیش از ۱۵۰ راس احشام شدند. وی افزود:ماموران با انجام اقدامات و رصدهای اطلاعاتی و پس […]

به گزارش انارما؛ سرهنگ رضا خلیلی نژاد با اعلام این خبر گفت:در پی سرقت های به وقوع پیوسته احشام در ادوار گذشته کارآگاهان پلیس آگاهی و کلانتزی مرکزی این شهرستان موفق به شناسایی کامل اعضای یک باند ۴نفر سرقت بیش از ۱۵۰ راس احشام شدند.

وی افزود:ماموران با انجام اقدامات و رصدهای اطلاعاتی و پس از اخذ چندین نوبت نیابت قضایی در یک کار هماهنگ، منسجم و تلاش شبانه روزی ماموران موفق شدند درچند عملیات سریع و غافلگیرانه اعضای این باند که دونفر مالخر و دونفر سارق بود را دستگیر کنند.

خلیلی نژاد ادامه داد: در تحقیقات تخصصی انجام شده متهمان به بزه های انتسابی و ۱۱ فقره سرقت و بیش از ۱۵۰ راس سرقت احشام اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی انار افزود :از متهمان که همگی غیربومی بودندیک دستگاه کامیون سرقتی و تعدادزیادی احشام کشف به مالباختگان تحویل و سارقین به مرجع قضائی معرفی و ازآن طریق روانه زندان شدند.

سرهنگ خلیلی نژاد در پایان ضمن قدردانی از مشارکت همه جانبه شهروندان با پلیس خاطر نشان کرد: پلیس با حفظ هوشیاری و تلاش شبانه روزی فضا را برای مجرمان نا امن می‌سازد که این تلاش‌ها در سایه خود مراقبتی و مشارکت شهروندان اثربخش‌تر خواهند بود وی از دامداران و صاحبان احشام خواست با رعایت موارد ایمنی و امنیتی فرصت ارتکاب جرم را از سارقان بگیرند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی