سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024

از سوی نژاد حیدری مدیرعامل خانه مطبوعات استان ، حمیدرضا غلامرضایی به عنوان رابط اداری خانه مطبوعات در شهرستان انار معرفی شد و تاکنون شهرستان‌های رفسنجان و سیرجان دارای نمایندگی و شهرستان‌های بم ،بردسیر و انار نیز دارای رابط اداری می‌باشند.

به گزارش انارما ؛ نشست صمیمی هیأت مدیره خانه مطبوعات استان به اتفاق رئیس و نائب رئیس خانه مطبوعات رفسنجان در فرمانداری انار برگزار شد.

محمدرضا نژاد حیدری مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمان در سفر یک روزه خود به شهرستان انار خاطر نشان کرد: خانه مطبوعات مهمترین نهاد صنفی  حامی خبرنگاران است که ماموریت دارد مشکلات و مسائل خبرنگاران را پیگیری کند.

وی بر تعامل مسئولین شهرستان با اصحاب رسانه تاکید کرد و گفت: خانه مطبوعات مورد تایید و حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است، زیر چتر خانه مطبوعات تمام مشکلات و موانع راه خبرنگاران و رسانه ها پیگیری شود.

فرماندار انار  با اشاره به اینکه مدیران بدانند تمامی نقدها در راستای اصلاح امور است، اذعان داشت: امیدواریم با مساعدت روز افزون  خبرنگاران فعال و کوشا در این شهرستان بتوانیم گره گشای حل مشکلات در این منطقه باشیم و در حال بررسی خواهیم بود تا مکانی مناسبی را برای رابط خانه مطبوعات شهرستان در نظر بگیریم تا با فعالیت این تشکل صنفی شاهد همدلی هر چه بیشتر اصحاب رسانه در شهرستان انار باشیم.

ملانوری  معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انار ضمن اشاره به نقش خانه مطبوعات در این امر،گفت: خوشبختانه حضور مدیرعامل خانه مطبوعات استان فرصتی مناسب برای مطرح کردن مسائل و مشکلات اصحاب رسانه فراهم آمده است که امیدواریم باتعامل وطرح ایده‌هایی بهتر بخشی از دغدغه این عزیزان رفع شود.

معرفی رابط اداری شهرستان انار از دیگر اقدامات این نشست بود در این جلسه از سوی نژاد حیدری مدیرعامل خانه مطبوعات استان ، حمیدرضا غلامرضایی به عنوان رابط اداری خانه مطبوعات در شهرستان انار معرفی شد و تاکنون شهرستان‌های رفسنجان و سیرجان دارای نمایندگی و شهرستان‌های بم ،بردسیر و انار نیز دارای رابط اداری می‌باشند.

غلامرضایی در پایان عنوان کرد: خانه مطبوعات رفسنجان و انار در حال حاضر ۱۰۰ نفر عضو  دارد که ۷۵ نفر عضو اصلی و ۲۵ نفر عضو افتخاری هستند.

وی تصریح کرد: شهرستان انار دارای ۲ رسانه مکتوب  و ۴ پایگاه خبری فعال و یک پایگاه خبری نیز در نوبت مجوز است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

برگزاری آیین گرامیداشت روز درختکاری در پارک طبیعت انار

آیین کاشت نهال به مناسبت روز درختکاری در پارک طبیعت در ورودی شهر انار روبروی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد. ...

یادداشت های خصوصی