سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: امسال حدود ۹میلیارد تومان اعتبار برای ورزش شهرستان انار درنظر گرفته شده است.

به گزارش ” انارما ” ؛ پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در سفر یک روزه به شهرستان انار ضمن حضور در شورای ورزش در جریان طرح های ورزشی این شهرستان قرار گرفت.

بدین منظور وی به اتفاق هیئت همراه، فرماندار انار و سرپرست اداره ورزش و جوانان این شهرستان در بدو ورود به انار از هیئت جانبازان و معلولین و مجموعه ورزشی این هیئت بازدید کرد.

افتتاح باشگاه بدنسازی با هزینه ای قریب بر۹۰۰ میلیون تومان در دهستان بیاض شهرستان انار به بهره برداری رسید و بازدید از زمین چمن مصنوعی، زمین های در حال احداث و زورخانه باباعلی امین شهر ، استخر و مجموعه ورزشی مادر  این شهرستان از دیگر برنامه های این سفر بود.

پاریزی در پایان، در شواری ورزش این شهرستان که با حضور امام جمعه،فرماندار، اعضای شورای ورزش و هیئت های ورزشی در محل فرمانداری برگزار شد، حضور یافت.

در این جلسه حجت الاسلام علیدادی امام جمعه انار به جایگاه ورزش در سلامت جسم و روان اشاره کرد و افزود موضوع اخلاق و معنویت در ورزش حرفه ای مهمتر از خود ورزش است.

امام جمعه با اشاره به وقایع اخیر گفت: اخلاق بسیاری از ورزشکاران حرفه ای ستودنی ست و متاسفانه اندک ورزشکارانی نیز در حیطه ملی و بین المللی بداخلاقی نمودند.

صالحی فرماندار انار در این جلسه بر تغییر کاربری برخی فضاهای ورزشی و همچنین واگذاری برخی سالن های خیر ساز به هیات ها تاکید نمود.

پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در این جلسه از تزریق ۲۳۰ میلیارد تومان ویژه سفر رئیس جمهور در بخش ورزشی استان خبر داد که سهم شهرستان انار قریب به ۹ میلیارد تومان است.

وی افزود سرانه فضای ورزشی انار ۲.۱ میلیمتر مربع بوده که در استان اول است و خیرین در شهرستان انار زحمات زیادی در توسعه فضای ورزشی کشیده اند اما نباید خدمات نظام در زمینه ورزش نادیده گرفته شود.

عکس : اسماعیل یعقوبی

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

بازدید مدیرکل تبلیغات اسلامی استان از مسجد تاریخی خواجه شریف انار

به گزارش پایگاه خبری “انارما”، حجت الاسلام والمسلمین شهابی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان در بدو ورود به شهرستان انار باحضور درحرم امامزاده محمد صالح به مقام این آستان مقدس و شهیدان سر ...

یادداشت های خصوصی