جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

با گذشت قریب ۶ ماه از آخرین تحرکات مالکین چاه موتور امیدآباد برای حفر چاه در دشت ممنوعه انار ، باردیگر زمزمه های حفر این چاه قوت گرفته است.

به گزارش #انارما، با گذشت قریب ۶ ماه از آخرین تحرکات مالکین چاه موتور امیدآباد برای حفر چاه در دشت ممنوعه انار ، باردیگر زمزمه های حفر این چاه قوت گرفته است.

در حالیکه در طول این مدت نیز پیگیری های‌مجدانه ای از سوی مسئولین شهرستان برای جلوگیری از حفر این چاه صورت گرفته اما متاسفانه تا این لحظه هیچ اتفاق مثبتی رخ نداده و با توجه به اینکه مالکین رای دیوان عدالت اداری را برای حفر چاه دارند این بار مصمم تر از قبل پیگیر حفر چاه طی روز های آینده هستند.

گفته می شود فردا یکشنبه ۱۳ آذر دستگاه حفر چاه به محدوده مشخص شده برای حفر چاه امیدآباد انار آورده خواهد داشت که در صورت رخ داد این موضوع و حفر چاه بدون شک آخرین تیر بر پیکر بی جان دشت خشکیده انار زده می شود و این بی قانونی بدعتی خواهد بود برای سایر چاه موتور های خشک شده انار تا آنها هم به دنبال حفر چاه در دشت انار باشند.

لازم بذکر است قریب ۲سال است که مالکین چاه موتور امیدآباد به دنبال حفر چاه در انار هستند که در این مدت پیگیری و مطالبه رسانه های شهرستان نقش موثری در جلوگیری و تاخیرانداختن در رخداد این موضوع داشته که می طلبد این بار نیز همه افراد و رسانه های دغدغه مند تلاش خود را در جلوگیری از این اقدام که قطعا بر خلاف منافع شهرستان خواهد بود داشته باشند.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی