جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

همزمان با آغاز به کار مرحله پایانی هفدهمین جشنواره قرآن مدهامتان، کارگاه آموزشی تلاوت مسابقه‌ای با حضور حامد ولی زاده از قاریان بین المللی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار انارما؛ همزمان با آغاز به کار مرحله پایانی هفدهمین جشنواره قرآن مدهامتان، کارگاه آموزشی تلاوت مسابقه‌ای با حضور حامد ولی زاده از قاریان بین المللی برگزار شد.

این کارگاه ویژه متسابقین این دوره از جشنواره است و علاوه بر آن، فردا نیز کارگاه آموزشی با موضوع کانون‌های مساجد حضور ائمه جماعات برگزار می شود.

حامد ولی زاده، جوان ارومیه ای و متولد سال ۱۳۶۷ است که با تشویق خانواده از سه سالگی پای سفره پربرکت قرآن نشسته است.

وی سال ۸۸ نفر اول مسابقات ملی دانشجویان شد و همان سال توفیق یافت که برای اولین بار به حج تمتع اعزام شود.

یک سال بعد هم یعنی در سال ۸۹ نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی دانشجویان و رتبه اول شد تا اینکه سال ۹۲ به مسابقات بین المللی مالزی اعزام شد و به گفته خودش بنا به دلایلی نتوانست آن سال اول بشود و رتبه پنجم را کسب کرد اما در سال ۹۴ رتبه اول کشوری و سال ۹۵ رتبه اول بین المللی قرآن کریم در رشته قرائت را کسب کرد.

بر اساس گزارش انارما؛ امشب نیز محفل “شبی در محضر قرآن با شهدا” با حضور این استاد و قاری بین المللی از سوی ستاد برگزاری جشنواره قرآن مدهامتان در آستان مقدس امامزاده محمدصالح انار برگزار می شود.

عکس: مهیار صالحی

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی