یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024

فرمانده انتظامی شهرستان انار با تشریح عملکرد این شهرستان در حوزه کشف مواد مخدر گفت:شهرستان انار حوزه امنی برای قاچاقچیان نخواهد بود.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «انارما»؛ به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی شهرستان انار، فرمانده انتظامی شهرستان انار با تشریح عملکرد این شهرستان در حوزه کشف مواد مخدر گفت:شهرستان انار حوزه امنی برای قاچاقچیان نخواهد بود.

سرهنگ صادق نیک نفس به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در بیان عملکرد پلیس این شهرستان از دستگیری ۷قاچاقچی مواد مخدر خبر داد.

وی بااشاره به کشف ۸۶کیلو تریاک و توقیف ۳دستگاه خودروی حامل مواد بیان داشت: از ابتدای سال جاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری سایر رده های انتظامی تعدادی از منازل و پاتوق های خرده فروشان را شناسایی و ۴۸ خرده فروش مواد مخدر را دستگیر کردند.

سرهنگ نیک نفس با اشاره به دستگیری ۲۱ معتاد متجاهر و اعزام آنها به کمپ ترک اعتیاد گفت: برخورد پلیس با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت مستمر و قاطعانه خواهد بود و در این راستا از شهروندان نیز می خواهیم هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص فعالیت های مجرمانه در اسرع وقت به پلیس گزارش کنند .

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی