یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024

سجادیان گفت: امسال قریب ۶۵۰ داوطلب در رشته های انسانی،تجربی،ریاضی،هنر و زبان در حوزه شهرستان انار در آزمون کنکور شرکت می‌کنند.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری «انارما»؛ سجادیان رئیس دانشگاه پیام نور انار در خصوص جزئیات برگزاری آزمون کنکور سراسری در شهرستان انار به خبرنگار #انارما گفت: امسال قریب ۶۵۰ داوطلب در رشته های انسانی،تجربی،ریاضی،هنر و زبان در حوزه شهرستان انار در آزمون کنکور شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه بیشترین داوطلب مربوط به رشته های تجربی و انسانی است گفت: آزمون رشته های علوم انسانی و ریاضی در نوبت صبح و رشته هنر در عصر روز چهارشنبه ۱۴تیر و همچنین رشته های تجربی و زبان در روز پنجشنبه ۱۵ تیرماه برگزار می‌شود.

سجادیان از داوطلبین خواست صرفا کارت ورود به جلسه، کارت شناسایی، پاک کن و یک مداد به‌ همراه داشته باشند و از به همراه آوردن هرگونه وسایل ممنوعه خودداری کنند.

سجادیان نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در شهرستان با اشاره به تهمیدات اندیشیده شده برای برگزاری مطلوب آزمون گفت: سالن ورزشی دانشگاه با فراهم کردن امکانات سرمایشی و همچنین پذیرایی برای برگزاری آزمون مهیا شده است.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی