شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

گرجی گفت: اینکه شخصی زمین های کشاورزی حاشیه شهر که در معرض خشک شدن هست را خریداری کرده و بدون مجوز بخواهد تغییر کاربری دهد تخلف است و جهادکشاورزی قطعا از رخداد موارد مشابه نیز جلوگیری خواهد کرد.

به گزارش انارما، روز گذشته خبری تحت عنوان بازدید شهردار و اعضای شورای شهر انار از بزرگترین مجموعه درحال احداث تفریحی و گردشگری در شهرستان انار منتشر شد که حالا مشخص شده در بحث تغییر کاربری تخلف صورت گرفته و قاضی دادگستری انار دستور به توقف پروژه داده است‌.

گرجی رئیس جهاد کشاورزی انار در این خصوص به خبرنگار انارما گفت: مالک این زمین در ابتدا با از بین بردن مساحت بالایی از زمین کشاورزی پسته و حصارکشی آن به ما اعلام کرد که میخواهد طرح پرورش شترمرغ در این منطقه احداث کند و از آنجایی که جهادکشاورزی طرح های تشویقی برای طرح های مرتبط با بخش کشاورزی دارد هزینه ای را شخص متقاضی در قبال این تغییر کاربری پرداخت نخواهد کرد .

وی افزود: روز گذشته این شخص بدون گرفتن مجوز های لازم، شهردار و اعضای شورای شهر انار را به بازدید از پروژه تحت عنوان بزرگترین مجموعه درحال احداث تفریحی و گردشگری انار فراخوانده است.

رئیس جهاد کشاورزی انار با بیان اینکه تخلف صورت گرفته محرز هست گفت : صبح امروز قاضی دادگستری به همراه مسئول امور اراضی جهاد از این پروژه بازدید و با تایید تخلفات صورت گرفته دستور به توقف پروژه تا زمان دریافت مجوز های لازم را داده است.

گرجی در خصوص وجود موارد مشابه که بدون مجوز سعی در تغییر کاربری و نابودی اراضی کشاورزی دارند گفت : مورد دیگری در ابتدای جاده بشرآباد انار هست که شخص بدون اخذ هیچگونه مجوزی زمین کشاورزی را نابود و تغییر کاربری داده و به دنبال ساخت یک مجموعه هست که این مورد نیز تخلفش احراز شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد : اینکه شخصی زمین های کشاورزی حاشیه شهر که در معرض خشک شدن هست را خریداری کرده و بدون مجوز بخواهد تغییر کاربری دهد تخلف است و جهادکشاورزی قطعا از رخداد موارد مشابه نیز جلوگیری خواهد کرد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی