یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024

نماینده مردم شهرستان های رفسنجان و انار در مجلس از ابلاغ مصوبه اتصال شهرستان انار به خط انتقال آب خلیج فارس توسط وزیر نیرو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری انارما، حجت الاسلام حسین جلالی در شورای اداری انار، با اشاره به سخنان بنیان گذار جمهوری اسلامی که فرمودند« حفظ نظام از اوجب واجبات است»، اظهار داشت: جمهوری اسلامی یعنی اسلام و امروز اقتدار جمهوری اسلامی را در مشارکت مردم در انتخابات می‌بینیم.

وی ادامه داد: حضور حداکثری در این انتخابات به منزله پیروزی جمهوری اسلامی است و برای حضور حداکثری مردم همه باید تلاش کنند که ۱۱ اسفند شاهد انتخاباتی پرشور باشیم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس تصریح کرد: سیاست دولت آیت الله رئیسی تکمیل طرح‌ های نیمه تمام است و در شهرستان انار این سیاست به خوبی عملیاتی شده و شاهد تکمیل طرح هایی که ۱۵ سال بر زمین مانده بودند، هستیم و بیمارستان ولیعصر(عج)، تقاطع غیرهمسطح و…از جمله این طرح هاست.

جلالی در ادامه سخنانش با اشاره به موضوع انتقال آب خلیج فارس به انار، تصریح کرد: طی جلسه ای در وزارت نیرو، وزیر نیرو اتصال انار به خط انتقال آب خلیج فارس را اعلام و دستور آن صادر شد و این مصوبه ابلاغ گردیده است.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی