یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024

حسین برهانی گفت: در شهرستان انار ۹حلقه آب آشامیدنی بهره برداری میشود که از این تعداد ۴ حلقه چاه مربوط به شهر انار ، یک چاه امینشهر،یک چاه بیاض وسه چاه مربوط به منطقه لطف آباد و اطراف می باشد.

به گزارش انارما، حسین برهانی بخشدار مرکزی انار در نشستی با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار در خصوص تنش آبی روستاهای انار گفت : در شهرستان انار ۹حلقه آب آشامیدنی بهره برداری میشود که از این تعداد ۴ حلقه چاه مربوط به شهر انار ، یک چاه امینشهر،یک چاه بیاض وسه چاه مربوط به منطقه لطف آباد و اطراف می باشد.

وی با اشاره به مشکلات کم آبی منطقه لطف آباد در سال گذشته گفت : خوشبختانه با حفر چاه در این منطقه مشکل کم آبی رفع شده و اکنون معضل پرمصرف ها و استفاده غیر شرب از آب آشامیدنی در این مناطق و اطراف آن در برخی مواقع مشکلات آبی برای شهروندان ایجاد میکند.

برهانی در خصوص آب امینشهر گفت: به واسطه مشکلاتی که در بحث کیفیت آب شرب امینشهر و گلشن وجود دارد شهروندان گلایه های به حقی داشتند که با رایزنی های انجام شده مجوز حفر چاه جدید آب شرب در منطقه امینشهر اخذ شده و دستگاه حفر چاه نیز در محل حفاری مستقر شده است که انشاالله طی روز های ابتدایی هفته آینده عملیات حفر چاه که تقریبا دوهفته طول‌میکشد آغاز میشود .

بخشدار انار با اشاره به تامین آب روستای احمدآباد از چاه آب شرب شهر انار گفت: به دلیل وضعیت بحرانی که آب این منطقه داشت طی رایزنی های انجام شده آب شرب روستای احمد آباد نیز به شبکه تامین آب شرب شهر انار وصل شد.

در ادامه این نشست از اصحاب رسانه حاضر در جلسه از سوی بخشدار مرکزی شهرستان انار تجلیل بعمل آمد‌.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی