سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 30 April 2024

  🔺به گزارش #انارما، در روز هایی که مسابقات لیگ برتر فوتبال در استادیوم آزادی تهران در افتضاح ترین حالت ممکن آغاز شده ،مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در جمع ورزشکاران اناری قول پیگیری برای نصب نورافکن استادیوم انار را میدهد! 🔺فردی که عملکردش در انعقاد پرونده های مالی فدارسیون فوتبال همواره با انتقادات فراوانی […]

 

🔺به گزارش #انارما، در روز هایی که مسابقات لیگ برتر فوتبال در استادیوم آزادی تهران در افتضاح ترین حالت ممکن آغاز شده ،مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در جمع ورزشکاران اناری قول پیگیری برای نصب نورافکن استادیوم انار را میدهد!

🔺فردی که عملکردش در انعقاد پرونده های مالی فدارسیون فوتبال همواره با انتقادات فراوانی همراه بوده و یکی از مقصران وضع نابسامان فعلی فوتبال در کشور هست چگونه میخواهد اکنون فوتبال انار را سامان دهد؟

🔺تاج که در سال ۸۶ در سفری که به انار داشته در آن مقطع هم قول خریداری و نصب نورافکن برای استادیوم انار را داده بود که اکنون بعد از گذشت ۱۶سال مجددا وعده خود را تکرار کرده است.

🔺هزینه نصب نورافکن استاندارد برای استادیوم انار قریب ۲۰میلیارد تومان می باشد که مشخص نیست بر چه مبنایی مهدی تاج میخواهد این بودجه را فراهم کند.

🔺در صدای ضبط شده ای که از نشست دیروز وی با ورزشکاران و جمعی از مسئولین شهرستان به دست انارما رسیده ، مهدی تاج مثل همیشه در رفتاری فرمایشی چندین بار از خبرنگاران و اصحاب رسانه حاضر در جلسه میخواهد دوربین و ضبط صدای خود را قطع کنند تا مبادا سوژه ای از این جلسه در رسانه ها منعکس شود‌.

🔺ای کاش ایشان که طبق گفته خودش درحال گذر از شهر انار بوده، دقایقی را صرفا برای استراحت و صرف ناهار در این شهر توقف میکرد و در اموری که به گفته خودش مربوط به حیطه کاری او نیست دخالت نمیکرد.

🔺در ‌پایان به نظر میرسد هرچند این نشست کوتاه عایدی برای شهر انار نداشته و هیاهویی برای هیچ بوده اما برگزار کنندگان این نشست به اهداف غیرورزشی خود رسیده اند!

عکس : مهیار صالحی

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی