جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

به گزارش ” انارما ” ؛ درحالی که تعدادی از مسئولین شبکه بهداشت انار در راستای رفع کمبود امکانات درمانی در بیمارستان انار اقدام به خرید تجهیزات پزشکی کرده‌اند که به دلیل نبود پزشک متخصص دائم و عدم تامین و یا پرداخت هزینه تجهیزات تکمیلی دستگاه های درمانی ماه‌ها و حتی سال هاست که بلااستفاده […]

به گزارش ” انارما ” ؛ درحالی که تعدادی از مسئولین شبکه بهداشت انار در راستای رفع کمبود امکانات درمانی در بیمارستان انار اقدام به خرید تجهیزات پزشکی کرده‌اند که به دلیل نبود پزشک متخصص دائم و عدم تامین و یا پرداخت هزینه تجهیزات تکمیلی دستگاه های درمانی ماه‌ها و حتی سال هاست که بلااستفاده باقی مانده‌ و خاک می خورند.

حالا اما خبرهای جدیدی به گوش می‌رسد؛ که تجهیرات مربوط به دستگاه پاتولوژی آزمایشگاه بیمارستان اناربدلیل عدم پرداخت هزینه دستگاه به شرکت تولیدکننده از محل کمک‌های مس و همچنین عدم حضور حداقل یک نیروی متخصص پاتولوژی و یا آسیب شناسی به صورت ۲۴ساعته و یک نیروی آزمایشگاهی در بیمارستان به شرکت مربوطه برگردانده خواهد شد.

به گفته یکی از متخصصین آزمایشگاهی در بیمارستان انار، دستگاه پاتولوژی  از سال ۱۴۰۰ بدلیل عدم حضور متخصص به صورت ۲۴ساعته و یا در پایان هفته و تامین تجهیزات آن در بیمارستان بلااستفاده مانده است.

وی در گفت و گو با انارما گفته است خرید دستگاه پاتولوژی بدون هماهنگی متخصصین امر در بیمارستان خریداری شده در حالی که پیش نیاز های فنی و تخصصی آن نیز فراهم نشده است.

اما نکته‌ای که باید به آن توجه داشت ضرورت پیگیری و حل مشکلات حوزه تجهیزات پزشکی در بیمارستان انار است جایی که مردم و خیرین پس از مدت‌ها دست و پنجه نرم کردن با مشکلات با سلام و صلوات، دست و جیغ و هورا یک دستگاه پیشرفته را در منقطه خود می‌بینند اما مسئولان امر برای آن پیش نیاز های فنی و متخصص دستگاه را در نظر نگرفته اند و پس از گذشت مدتی مردم متوجه می‌شوند که دستگاه‌هایی که به دستشان رسیده هنوز هم نمی‌تواند دردی از آنها دوا کند و برای خودشان سوال پیش می آید که چرا باید مسئولین اجازه خرید دستگاه هایی به بیمارستان بدهند که پس از گدشت سه سال هنوز استفاده از آن امکان پذیر نیست.

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی