یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024

فرمانده سپاه ثارالله از آماده‌سازی ۹هزار و پانصد بسته لوازم‌التحریر توسط نواحی مقاومت بسیج و صنایع، و ۱۵۰۰ بسته نیز از سوی قرار گاه خاتم خبر داد.

به گزارش انارما به نقل از راه آرمان رزمایش کمک مومنانه در قالب توزیع لوازم‌التحریر با آماده‌سازی یک هزار و پانصد قلم توسط قرارگاه خاتم‌النبیاء از محل سپاه ثاارلله استان کرمان برای ارسال به شهرستان‌ها و نقاط محروم آغاز شد.

سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در جمع خبرنگاران عنوان کرد: اولین محموله لوازم‌التحریر از رزمایش مؤمنانه کمک تحصیلی به تعداد یک هزار و۵۰۰ قلم جهت توزیع در مناطق محروم و برای دانش‌آموزانی از پیش شناسایی شده بارگیری و به فرماندهان نواحی در مناطق تحویل خواهد شد.

وی به اقلام مورد توزیع در این رزمایش اشاره کرد و گفت: برنامه اصلی ما توزیع ۱۱ هزار بسته لوازم‌التحریر شامل کیف، دفتر، مدادسیاه، مداد رنگی، مداد پاکن، تراش، جامدادی به ارزش بیش از ۵۰۰ هزار تومان است، که ۹هزار و ۵۰۰ عدد آنها از سوی نواحی بسیج، واحدهای صنعتی داخل استان و خیرین تأمین و جمع‌آوری شده است و تعداد یک هزار و ۵۰۰ عدد آن از سوی قرارگاه خاتم‌الانبیاء تهیه شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه افزود: کمک مؤمنانه تحصیلی سپاه منوط به توزیع تنها اقلام لوازم‌التحریر نیست بلکه در راستای رشد تحصیلی دانش‌آموزان در قالب نذر تحصیل بوده که به کمک بسیج اساتید، فرهنگیان، دانشجویی و دانش‌آموزی انجام شده است و در طول تابستان به دانش‌آموزانی که به هر دلیلی از درس بازمانده و یا عقب افتاده بودند، مدرس برای آموزش ارسال شد.

سردار محمدعلی نظری تاکید کرد: مجموعه رزمایش مؤمنانه بسیج به این دو مورد حتی خلاصه نمی‌شود بلکه بعد از شروع سال تحصیلی به خانواده‌های دانش‌آموزانی که دچار مشکلات اقتصادی هستند و از سوی مدرسه شناسایی می‌شوند نیز بسته‌های کمک معیشتی اهداء خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه دو طرح بزرگ راهیان نور و روایتگران پیشرفت را برای شناسایی ظرفیت‌های استان برای دانش‌آموزان داریم، گفت: از ابتدای سال تحصیلی طرح بزرگ روایتگران پیشرفت را برای دانش‌آموزان داریم که بازدید از مراکز صنعتی و معدنی استان است و تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد، در راستای فرهنگ ایثار و شهادت نیز طرح راهیان نور را داریم که طی یک بازه زمانی دانش‌آموزان به مناطق جنگی دفاع مقدس اعزام خواهند شد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی