یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024

بازیکن تیم فوتسال شهرداری انار که در حاشیه مسابقات فوتسال لیگ یک استان خبرنگار انارما را که در حین تهیه گزارش بوده مورد ضرب ‌و شتم قرار داده بود از کلیه فعالیت های ورزشی در همه سطوح محر‌وم شد.

به گزارش انارما، بازیکن تیم فوتسال شهرداری انار که در حاشیه مسابقات فوتسال لیگ یک استان خبرنگار انارما را که در حین تهیه گزارش بوده مورد ضرب ‌و شتم قرار داده بود از کلیه فعالیت های ورزشی در همه سطوح محر‌وم شد.

طبق رای کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان کرمان ، بازیکن تیم شهرداری انار که در پایان مسابقه لیگ یک استان مقابل تیم بردسیر ضمن درگیری با بازیکنان تیم مقابل، خبرنگار ورزشی انارما را مورد ضرب و شتم قرار داده بود به مدت یکسال از کلیه فعالیت های ورزشی در همه سطوح محروم و مبلغ ۱۰ میلیون تومان جریمه نقدی شد‌.

همچنین بر حسب اتفاقات رخ داده در پایان مسابقه مذکور، تیم فوتسال شهرداری انار نیز مبلغ ۱۵ میلیون تومان از سوی کمیته انضباطی هیئت فوتبال کرمان جریمه شد‌.

لازم بذکر است میزان محرومیت و مبلغ جریمه بر اساس مستندات و اتفاقات پایان دیدار شهرداری انار و بردسیر و همچنین داشتن سابقه محرومیت در گذشته صادر شده است.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی