شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

سیدمحمد حسینی معاون رئیس جمهور در امور مجلس به همراه معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان از پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن ‌ و اراضی الحاق شده به محدوده شهر انار بازدید کردند.

به گزارش انارما، سیدمحمد حسینی معاون رئیس جمهور در امور مجلس به همراه معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان از پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن ‌ و اراضی الحاق شده به محدوده شهر انار بازدید کردند.

طبق گفته معاون اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان ۲۷۷ هکتار اراضی الحاقی به محدوده شهر انار در راستای قانون جهش تولید مسکن صورت گرفته است.

۲۱ هکتار اراضی آماده سازی داخل محدوده شهر که در قالب آن ۲۰۱ قطعه زمین تحویل بنیاد مسکن برای واگذاری گروهی شده که ۴۰۲ واحد در حال احداث می باشد.

۵۵ قطعه زمین به خانواده‌های مشمول قانون جوانی جمعیت تخصیص و ۶۰ قطعه زمین به خانواده معظم شهدا و جانبازان بالای ۲۵ درصد در شهرستان انار اهدا شده است.

واگذاری ۴۰ قطعه به خانواده شهدا و بالغ بر ۱۰۰ قطعه به مشمولین قانون جوانی جمعیت از دیگر اقدامات صورت گرفته در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان انار می باشد.

همچنین حسینی معاون رئیس جمهور در ادامه از مجتمع اداری شهرستان انار که با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی، ۲۱۰۰ متر زیربنا و ۱۲ اداره مستقل که به مرحله حصار کشی رسیده است بازدید کرد.


عکس: مهیار صالحی

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی