شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

امام جمعه انار گفت: ستاد صادرات کشور در تهران شکل گرفته، و از استاندار کرمان می‌خواهیم با یک اهتمام ویژه صادرات پسته را تسهیل کند.

به گزارش پایگاه خبری انارما حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر علیدادی‌سلیمانی ضمن توصیه وسفارش به رعایت حدود تقوای الهی گفت: قرآن برطرف‌کننده تمام نیازهای مادی، معنوی و اجتماعی انسان‌هاست.

وی ضمن گرامیداشت هفته نیروی‌انتظامی افزود: اقدامات بزرگی در چند ماه گذشته به دست نیروهای مسلح و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی انجام شدهاست.

امام جمعه انار یادآور شد: انهدام شبکه‌های سازمان یافته ترور، کشف ۴٠٠ بمب که قرار بود در محرم منفجر شود، دستگیری عاملان حملات سایبری به نقاط حساس کشور، تنها بخشی از این اقدامات هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی مطرح کرد: این اقتدار نیروهای مسلح است که مقام معظم رهبری فرمودند به دو چیز حساس باشیم امنیت ملی و وحدت ملی.

وی در ادامه گفت: مردم درحال برداشت محصول کشاورزی خود هستند، کشاورزان در فروش محصولشان دقت لازم داشته باشند و به هرکسی در فروش محصولات خود اعتماد نکنند.

امام جمعه انار تصریح کرد: ستاد صادرات کشور در تهران شکل گرفته، و از استاندار کرمان می‌خواهیم با یک اهتمام ویژه صادرات پسته را تسهیل کند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی