سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 30 April 2024

به گزارش انارما، در مراسمی که با حضور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان ، امام جمعه شهرستان ، فرماندار و دیگر رؤسای ادارات این شهرستان برگزار شد، خانم فاطمه رحیمی کوهبنانی به عنوان رئیس اداره و رئیس شعبه تعزیرات حکومتی شهرستان انار معارفه شد. فرماندار انار در آیین معارفه سرپرست شعبه تعزیرات شهرستان افزود: با […]

به گزارش انارما، در مراسمی که با حضور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان ، امام جمعه شهرستان ، فرماندار و دیگر رؤسای ادارات این شهرستان برگزار شد، خانم فاطمه رحیمی کوهبنانی به عنوان رئیس اداره و رئیس شعبه تعزیرات حکومتی شهرستان انار معارفه شد.

فرماندار انار در آیین معارفه سرپرست شعبه تعزیرات شهرستان افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان درمحور ترانزیتی ، اصلاح مسیر قیمت‌گذاری، مبارزه با قاچاق کالا، حمایت از تولید، هم‌صدایی و هم‌گرایی با مردم از مهم‌ترین مواردی دانست که می‌تواند گره‌گشای مشکلات معیشتی مردم باشد.

گفتنی است پیش از این سعید ایران پور عهده دار این مسئولیت به صورت مقطعی در شهرستان بوده است و از امروز خانم فاطمه رحیمی کوهبنانی به طور رسمی و دائم مسئولیت تعزیرات شهرستان انار را عهده‌دار خواهد بود.

صبح امروز ۳۰مهرماه ساختمان جدید اداره تعزیرات شهرستان انار با حضور میری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان و مسئولین شهرستان در ساختمان جنب دادگستری شهر انار راه اندازی شد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی