پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024

ابراهیم پور با اشاره به علت حمایت آمریکا از این رژیم منحوس گفت:شکست رژیم صهیونیست یعنی نابودی منافع آمریکا، آمریکا به بهانه محافظت از رژیم صهیونیست پایگاه‌هایی در غرب آسیا بنا نهاده است و به این بهانه منافع نفت و گاز و معادن کشورهای غرب آسیا را چپاول و تاراج می‌کند.

مصطفی ابراهیم پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری«انارما»؛ با اشاره به علت حضور و حمایت امپریالیسم جهان و سازمان‌های به اصطلاح بین‌المللی و برخی از کشورهای عربی از رژیم صفاک و منحوس صهیونی گفت: ناموس و آبروی آمریکا رژیم صهیونیستی است و هر شخصی از آبرو، حیثیت و ناموس خود در هر حالی که باشدحمایت می‌کند و طرفداری آمریکا با وجود بدترین شرایط اقتصادی به علت کسری بودجه و از طرفی چاپ پول بدون پشتوانه و همچنین جنگ‌های سرد و نظامی در مناطق مختلف و وضعیت بد زندگی در کشورش و هر آن با تظاهرات مدنی در درون به علت شرایط بد اقتصادی مواجه است.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان انار خاطرنشان کرد: با این حال از رژیمی خونخوار، کودک‌کش،خونریز و سفاک که پای‌بند به هیچ قانون و قاعده‌ای نیست و فقط خود را می‌داند و بس، که به خاطر همین خودخواهی، خودبرتربینی و حمایت‌های بی‌دریغ آمریکا، انگلیس و فرانسه وسایرخائنین به حقوق بشر، مدارس، بیمارستان‌ها، خانه‌های شهروندان و مراکز حیاتی مانند مکان‌های تولید برق و آب شرب فلسطین را مثل آب خوردن با بمباران و نابود می‌کند و در هیچ سازمان بین‌المللی پاسخگو نمی‌باشد.

وی در ادامه بیان کرد: ایجاد و تاسیس این رژیم منحوس و بی منطق آمریکا و انگلیس می‌باشند لذا شکست این رژیم یعنی شکست آمریکایی که در ۴ جبهه یعنی جبهه اوکراین، جبهه رژیم صهیونیستی، جنگ سرد با کره شمالی به حمایت از کره جنوبی، جنگ سرد با چین در حمایت از تایوان در حال جنگ است.

ابراهیم پور با اشاره به علت حمایت آمریکا از این رژیم منحوس گفت: اگر امریکا شکست بخورد از یک طرف اوکراین، کره‌جنوبی و تایوان رادست می‌دهد و از طرف دیگر جایگاه سیاسی، نظامی اش گرچه گسسته است از هم می‌پاشد و شکست رژیم صهیونی یعنی نابودی منافع آمریکا، آمریکا به بهانه محافظت از رژیم صهیونی پایگاه‌هایی در غرب آسیا بنا نهاده است و به این بهانه منافع نفت و گاز و معادن کشورهای غرب آسیا را چپاول و تاراج می‌کند که با شکست رژیم صهیونی دیگر بهانه‌ای جهت ماندن ندارد و از این منظر هم ضرر می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: شکست این رژیم یعنی بازگشت مهاجران صهیونی یعنی مهاجرت معکوس ظلم، فساد و دخالت‌های بی‌‌مورد در کشورهای مقصداست خوب می‌دانند جوامع بین‌المللی که به چه مناسبت این رژیم را پایه‌گذاری کرده‌اند برای اینکه یهودیان صهیونیست در امورات کشورهایشان دخالت می‌کردند و به واسطه ربا و ارتشاء اقتصاد کشورشان را نابود می‌نمودند لذا این‌ها را از اکناف عالم جمع کردن در فلسطین جای دادند تا چند صباحی راحت زندگی کنند.

حجت‌الاسلام ابراهیم پور عنوان کرد: اگر این رژیم شکست بخورد یعنی تکرار تاریخ تلخ فساد، فحشا و نابودی اقتصاد نیمه و نصفه‌ای که تا الان درست کرده‌اند و دخالت در امورات مملکت آنها است و این شکستی به مراتب بزرگتر و بدتر از شکست نظامی است چرا که شکست نظامی شاید ۱۰ سال بر جامعه آنها اثر بگذارد ولی ورود و مهاجرت معکوس صهیون ها به این کشورها یعنی یک تاریخ که پایانی ندارد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی