پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024

به گزارش انارما ، فرماندار انار درجلسه پیشگیری و مقابله با ساخت و ساز‌های غیرمجاز شهرستان انار با تاکید بر همکاری و هماهنگی مضاعف بین دستگاه‌ها برای مقابله با ساخت و ساز‌های غیرمجاز، خواستار برخورد جدی دستگاه‌ها و جلوگیری از اینگونه ساخت و ساز‌ها و تصرف اراضی ملی و برخورد قانونی با متخلفان و افراد […]

به گزارش انارما ، فرماندار انار درجلسه پیشگیری و مقابله با ساخت و ساز‌های غیرمجاز شهرستان انار با تاکید بر همکاری و هماهنگی مضاعف بین دستگاه‌ها برای مقابله با ساخت و ساز‌های غیرمجاز، خواستار برخورد جدی دستگاه‌ها و جلوگیری از اینگونه ساخت و ساز‌ها و تصرف اراضی ملی و برخورد قانونی با متخلفان و افراد سودجو در این حوزه شد.

وی افزود؛ کسانی که قبلا در حاشیه شهر ساخت و ساز انجام داده اند و فاقد پروانه ساخت هستند نباید هیچ گونه خدمات و امتیازی داده شود و از کلیه دستگاه ها خواسته می شود تا ضمن تلاش مضاعف در این باره ، نسبت به همکاری و هماهنگی دستگاه ها و همت جمعی برای برخورد جدی با پدیده ساخت و ساز اقدام نمایند.

در این جلسه مقرر شد کسانی که قصد خرید و فروش ملکی در روستاهای حاشیه شهر دارند حتما باید از مالکیت زمین توسط اداره بنیادمسکن و دهیاری روستا استعلام گرفته شود تا ملک مورد نظر از اراضی ملی نباشد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی