یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024

روابط عمومی اداره ثبت اسناد و املاک انار گفت: حسب تبصره ذیل ماده ۱۱ قانون جامع حدنگار و مصوبه ی جدید شورای حفظ حقوق بیت المال استان، ارائه ی هرگونه خدمات به اسناد مالکیت دفترچه ای ممنوع بوده و منوط به تبدیل اسناد به تک برگ می باشد.

به گزارش ” انارما ” ؛ به نقل از روابط عمومی اداره ثبت اسناد و املاک انار پیرو اعلام فراخوانی در گذشته اعلام کرد به اطلاع شهروندان گرامی شهرستان انار می‌رساند حسب تبصره ذیل ماده ۱۱ قانون جامع حدنگار و مصوبه ی جدید شورای حفظ حقوق بیت المال استان، ارائه ی هرگونه خدمات به اسناد مالکیت دفترچه ای ممنوع بوده و منوط به تبدیل اسناد به تک برگ می باشد.

لذا انجام هرگونه عملیات ثبتی از جمله وثیقه گذاری اسناد مالکیت دفترچه ای در دادگستریها جهت آزادی متهمین،ترهین اسناد جهت اخذ تسهیلات در بانکها، نقل و انتقال در دفاتر اسناد رسمی و… صرفا منوط به تعویض و تبدیل اسناد مالکیت دفترچه ای به تک برگ می باشد و فرایند تبدیل این اسناد به تک‌برگ حداقل به ۴۸ ساعت زمان نیاز دارد.

لذا از شهروندان گرامی دعوت می‌گردد جهت جلوگیری از معطلی در شرایط اضطرار و همچنین بهره مندی از مزایای اسناد مالکیت تک برگ کاداستر با در دست داشتن سند مالکیت دفترچه ای خود به اداره ثبت اسناد و املاک انار واقع در بلوار نهم دی جنب اداره امور مالیاتی مراجعه نمایند. مالکین میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۳۴۲۰۳۰۲۱ الی ۲۵ تماس حاصل نمایند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی