دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

به‌گزارش پایگاه خبری “انارما” ، دکتر وحید محمدی‌شاهرخی رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان ظهر امروز ۸ بهمن‌ماه در پاسخ به سوالی درباره مقیم نبودن رئیس بیمارستان ولی‌عصر انار که سبب انتقاداتی از سوی شهروندان شده، در جمع اصحاب رسانه گفت: قبلاً پزشک مقیم در انار نداشتیم اما در حال حاضر ۲۸ نفر پزشک متخصص بیتوته داریم […]

به‌گزارش پایگاه خبری “انارما” ، دکتر وحید محمدی‌شاهرخی رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان ظهر امروز ۸ بهمن‌ماه در پاسخ به سوالی درباره مقیم نبودن رئیس بیمارستان ولی‌عصر انار که سبب انتقاداتی از سوی شهروندان شده، در جمع اصحاب رسانه گفت: قبلاً پزشک مقیم در انار نداشتیم اما در حال حاضر ۲۸ نفر پزشک متخصص بیتوته داریم که اتفاق بزرگی است. در خصوص موضوعی که اشاره کردید، خانم ایشان پزشک متخصص دندانپزشکی و هیات علمی دانشگاه و سابقه مدیریت شبکه بهداشت و رئیس چند بیمارستان را دارد و در حوزه درمان محور اصلی برای ما بودند. با این حال اگر احیاناً وضعیت ثبات یافت تلاش بر این خواهد بود یک نفر مقیم انار به عنوان رئیس بیمارستان ادامه فعالیت دهند که حضور پررنگ‌تر باشد.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان در پاسخ به سوالی درباره اضافه کردن پزشک به اورژانس بیمارستان انار اظهار کرد: برای فصول و اوقات پیک کار می‌توانیم این موضوع را دنبال و پیگیری کنیم. استخدام در اختیار دانشگاه نیست و بعد از دو سال اولین آزمون استخدامی را داریم که تعدادی به مجموعه اضافه می شوند. برای نیروی شرکتی نیز چون باید از درآمد اختصاصی دانشگاه پرداخت کنیم به دانشگاه در مضیقه قرار می گیرد. در حال حاضر ۲۰ میلیارد تومان برای شرکت‌های مختلفی که با دانشگاه کار می‌کنند هزینه می‌کنیم.

وی تأکید کرد: نیروهای شرکتی تحت مجموعه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان که در انار کار می‌کنند باید بومی شهرستان باشند و برای این موضوع از روز اول مصر بودیم.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی