دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان انار گفت: امسال بیش از بیست درصد افزایش حضور اقشار، بویژه جوانان و نوجوانان دختر و پسر را در مراسم معنوی اعتکاف داشتیم .

به گزارش پایگاه خبری “انارما ” ؛ حجت‌الاسلام منتظری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان انار با اشاره به استقبال گسترده مردم بویژه جوانان و نوجوانان گفت: امسال بیش از بیست درصد افزایش حضور اقشار، بویژه جوانان و نوجوانان دختر و پسر را در مراسم معنوی اعتکاف داشتیم .

وی افزود: مجموع شرکت کنندگان در مراسم معنوی اعتکاف امسال در ۱۸ مسجد شهرستان انار ۱۸۵۹ نفر بودند که بیش از ۱۲۰۰ نفر آنها دانش آموزان پسر و دختر بودند.

حجت الاسلام منتظری گفت: شوق و ذوق جوانان و نوجوانان به محافل و مجالس معنوی بسیار عالی است و این وظیفه نهادهای فرهنگی رابیشتر می کند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: در مراسم امسال حمایت ها و پیگیری های امام جمعه شهرستان حجت الاسلام علیدادی قابل تقدیر و تشکراست و در شهرامین شهر هم از تلاشهای امام جمعه امینشهر تقدیر و تشکر می شود.

وی همچنین از تلاشهای شبانه روزی دست اندکاران پذیرایی سفره های افطاری و سحری،آشپزهای فداکار، رؤسای کمیته های سه گانه (فرهنگی، تبلیغات و پشتیبانی) اهتمام ویژه آموزش و پرورش بویژه دکتر رضایی پور، معاونت پرورشی حاج آقای باقری و همکاران گرامیشان اعم از خواهران و برادران مربی و روحانیت عالیقدر و ائمه جماعات،شهردار ، محمدرضا منتظری مسئول و پیگیر امر اعتکاف در اداره تبلیغات اسلامی، متولیان مساجد،شورای محترم تامین، نیروی محترم انتظامی، نیروهای بسیج و سپاه بویژه حوزه بسیج خواهران وبسیج دانش آموزی قدردانی و سپاسگزاری کرد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی