شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

فرمانده انتظامی انار بیشترین فراوانی جرم در شهرستان را مربوط به سرقت های خرد و معابر دانست و گفت: برای جلوگیری از وقوع سرقت، توصیه می‌شود افراد تدابیر لازم را برای پیشگیری به کار ببندند و بیشترین امنیت را در خانه یا خانه‌باغ ایجاد کنند.

به گزارش ” انارما ” ؛ سرهنگ صادق نیک‌نفس ۲۸اسفندماه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان انار از افزایش ۵۰ درصدی قاچاق انواع فرآورده‌های نفتی از ابتدای امسال تا کنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و اظهار کرد:با تلاش و حضور شبانه‌روزی پلیس در کشفیات سوخت بیش از ۵۰درصد افزایش داشتیم،که با توجه به اینکه شهر انار با قرار گرفتن در مسیر جاده ترانزیت شمال جنوب کشور یکی‌از موضوعات در راستای ایمن کردن جاده ها، برخورد با قاچاقچیان سوخت است.

فرمانده انتظامی انار بیشترین فراوانی جرم در شهرستان را مربوط به سرقت های خرد و معابر دانست و گفت: برای جلوگیری از وقوع سرقت، توصیه می‌شود افراد تدابیر لازم را برای پیشگیری به کار ببندند و بیشترین امنیت را در خانه یا خانه‌باغ ایجاد کنند.

این مقام ارشد انتظامی شهرستان اصلی ترین بخش پیشگیری انتظامی را حضور در میدان عنوان کرد و اظهار داشت: در راستای تدابیر پیش بینی شده ان شاء الله در آینده‌ای نزدیک مردم فعال شدن گشت‌های پیشگیری از سرقت را در تمامی مناطق شهر به صورت شبانه روزی مشاهده خواهند کرد و با فعالیت این گشت‌ها و اقدام به موقع پلیس در رسیدگی به پرونده‌های سرقت زمینه افزایش امنیت خاطر مردم فراهم خواهد شد.

سرهنگ نیک نفس خاطر نشان کرد: بعد از موضوع پیشگیری انتظامی، پیشگیری وضعی را دنبال می‌کنیم تا با اقدامات و تمهیدات انتظامی همه مردم و دستگاه‌ها موظف شوند از اموال خود حفاظت کنند و این گونه نباشد که صاحبان اموال خود را رها کرده و بعد ما به دنبال دستگیری سارقان باشیم.

وی اظهار داشت: این در حالی است که وضعیت امنیتی و انتظامی در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و سلامت مطلوب و شهرستان انار همچنان یکی از امن ترین شهرهای استان کرمان است و به طور نسبی وضعیت امنیتی این شهرستان قابل مقایسه با سایر شهرستان ها نیست.

فرمانده نیروی انتظامی انار با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی شهرستان انار در راستای برخورد با متخلفین و کشفیات جرم افزود: طی سال جاری دستگیری اتباع بیگانه در شهرستان انار نسبت به سال گذشته ۶۸ درصد افزایش یافته است.

به گفته وی از ۲۷ اسفندماه جاری تا ۱۴ فروردین اگر کسی نیاز به جابجایی اثاثیه منزل داشت باید با کلانتری محل خود هماهنگی انجام دهند و مجوز دریافت کنند.

گزارش : حمیدرضا غلامرضایی

عکس: اسماعیل یعقوبی

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی