دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

شهردار شهر انار گفت: در راستای ساماندهی و حسن اجرای تبلیغات و به منظور ایجاد عدالت انتخاباتى برای داوطلبان، جایگاه هایی برای نصب پوسترهای تبلیغاتی در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

به گزارش ” انارما ” به نقل از روابط عمومی شهرداری انار ؛ علیرضا عبدالرضایی از ایجاد جایگاه در نقاط مختلف شهر و اختصاص بیلبوردهای شهری برای نصب پوسترهای تبلیغاتی خبر داد و گفت: در راستای ساماندهی و حسن اجرای تبلیغات و به منظور ایجاد عدالت انتخاباتى برای داوطلبان، جایگاه هایی برای نصب پوسترهای تبلیغاتی در محلات مختلف و نقاط پرتردد شهر نصب شده و همچنین تمامی ظرفیت بیلبوردهای شهری نیز در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری انار همه تلاش خود را در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات به کار می گیرد؛ افزود: جایگاه های ویژه تبلیغات انتخاباتی به منظور جلوگیری از آلودگی های بصری در سطح شهر مشخص شده و انتظار می رود داوطلبان محترم در راستای رعایت حقوق شهروندی، از نصب پوستر در جداره های شهر خودداری کنند.

به گفته عبدالرضایی جایگاه های ویژه تبلیغات انتخاباتی (پوستری) در میدان بسیج ، میدان ولیعصر (عج) ، میدان امام علی (ع) ، میدان امامزاده (ع) ، دیوار خیابان شهید بهشتی ، دیوار خیابان امام جنب بانک صادرات ، چهارراه فرهنگیان ، چهارراه شهدا ، چهارراه سردار صابری نصب شده است.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی