شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

ووشو کاران باشگاه رزمی و قهرمان پرور ستارگان انار باحضور خود در اولین لیگ ووشو استان، سوم تیمی استان کرمان را به خود اختصاص دادند

به گزارش پایگاه خبری انارما؛ رضا علینژاد رئیس هیئت ووشو شهرستان انار گفت: ووشو کاران باشگاه رزمی و قهرمان پرور ستارگان انار باحضور خود در اولین لیگ ووشو استان کرمان توانستند بعد از رفسنجان و کرمان سکوی سوم تیمی استان کرمان را به خود اختصاص دهند.

وی گفت: در دور برگشت رقابت‌ها که درتاریخ ۱۷و۱۸ اسفند ماه برگزار شد تیم هایی از شهرستان‌های کرمان،انار،رفسنجان،سیرجان و زرند با هم به رقابت پرداختند.

علینژاد رئیس هیئت ووشو شهرستان انار گفت: در این رویداد هر تیم متشکل از۲۸ ووشو کار در ۳ رده سنی نونهالان نوجوانان وجوانان از ۵ شهرستان حضور داشته اند.

وی خاطر نشان کرد : این تیم به مربیگری عباس حسن خانی و کمک مربیگری حسین صالحی‌نیک و به سرپرستی سید علیرضا سجادی تنها تیم شهرستانی بود که بازیکن ادغامی و متشکل از چندین باشگاه را نداشت.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی