شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

حسن زمانی گفت: یکی از کارگران شهرداری امین‌شهر ضمن برق گرفتگی با برق سه فاز، دچار ایست قلبی و سوختگی شده بود که با وجود تلاش عوامل درمانی جان خود را از دست داد.

به گزارش پایگاه خبری انارما، به نقل از روابط عمومی بیمارستان انار، رییس مرکز اورژانس شهرستان انار گفت: یکی از کارگران شهرداری امین‌شهر ضمن برق گرفتگی با برق سه فاز، دچار ایست قلبی و سوختگی شده بود که با وجود تلاش عوامل درمانی جان خود را از دست داد.

حسن زمانی روز چهارشنبه با بیان اینکه این کارگر ۳۸ ساله حین انجام کار دچار این حادثه شد اظهارداشت: این فرد در بیمارستان جان خود را از دست داد.

وی افزود: ساعت ۱۲:۴۵ امروز چهارشنبه ماموریت برق گرفتگی به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ گزارش می‌شود که بلافاصله آمبولانس های امین شهر و پایگاه شهری انار به محل حادثه اعزام و ساعت ۱۲:۴۷ دقیقه آمبولانس نخست بر بالین مصدوم رسید.

زمانی اظهار داشت: عملیات احیای فرد حادثه دیده توسط پرسنل اورژانس آغاز و بیمار به بیمارستان ولیعصر (عج) اعزام می شود اما تلاش کادر درمان به علت شدت آسیب های وارده بی نتیجه بوده است.

درباره جزییات عملیاتی که کارگر در حال انجام آن بوده هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی