شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

حجت‌الاسلام علی‌اکبر علیدادی سلیمانی امام جمعه شهرستان انار گفت: ملت از آزمون ۱۱ اسفند به دعای خیر مقام معظم رهبری و حضور پرشور مردم سربلند بیرون آمد

حجت‌الاسلام علی‌اکبر علیدادی سلیمانی امام جمعه شهرستان انار در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات بیان کرد: ملت از آزمون ۱۱ اسفند به دعای خیر مقام معظم رهبری و حضور پرشور مردم سربلند بیرون آمد.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی تأکید کرد: در انتخابات مقام‌معظم‌رهبری چهار راهبرد را دنبال کرد، در بعد امنیتی علی‌رغم تلاش‌های دشمن یک انتخابات با امنیت کامل را شامل بودیم و جای قدردانی از مأموران امنیتی که با درایت خود امنیت را برقرار کردند.

وی با بیان اینکه علی‌رغم تخلف در تبلیغات، شاهد کمترین شکایت‌ها در حوزه‌های انتخابی بودیم، این نشان از سلامت انتخابات است،گفت: در بعد رقابت این انتخابات به رغم فضاسازی‌های رسانه‌ای دشمنان، اما رقبا از همه سلایق حضور داشتند، صدا و سیما که بیش از ۲۰۰ شبکه را فعال کرد نقش عالی ایفا کرد و در بعد مشارکت علیرغم تلاش دشمن مشارکت قابل قبولی را شاهد بودیم.

خطیب جمعه شهرستان انار با بیان اینکه در واقع مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفند یک جهاد بود و به همین جهت وقتی در این پروژه دشمن شکست خورد به سمت تحریف در انتخابات رفت، گفت: بیش از ۶۵ درصد مردم شهرستان انار در انتخابات شرکت کردند.

انتهای پیام/ طاهری

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی