جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

به گزارش پایگاه خبری انارما به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی کرمان، از یکشنبه بعد از ظهر با فعالیت سامانه بارشی شاهد افزایش ناپایداری های جوی به صورت افزایش ابر، رگبار باران، بارش تگرگ و رعد و برق در مناطق مستعد و وزش باد شدید در استان خواهیم بود. بیشینه سرعت وزش باد […]

به گزارش پایگاه خبری انارما به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی کرمان، از یکشنبه بعد از ظهر با فعالیت سامانه بارشی شاهد افزایش ناپایداری های جوی به صورت افزایش ابر، رگبار باران، بارش تگرگ و رعد و برق در مناطق مستعد و وزش باد شدید در استان خواهیم بود.

بیشینه سرعت وزش باد و بارش ها روز دوشنبه در مناطق مرکزی و برخی مناطق نیمه غربی خواهد بود و با توجه به نوع بارش ها جاری شدن روان‌ آب، آبگرفتگی معابر و اختلال تردد دور از انتظار نیست.

همچنین برای روز سه شنبه نیز وزش باد به‌ نسبت شدید و خیزش گرد خاک در اغلب مناطق مناطق به ویژه مناطق جنوب شرقی پیش بینی می‌شود.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی