پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024

با حضور امام جمعه شهرستان انار، درمانگاه حضرت ولی‌عصر(عج) دهستان بیاض شهرستان انار به‌عنوان بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری انارما به نقل از ایسنا، درمانگاه ولی‌عصر(عج) بیاض در زمینی به مساحت ۱۰۰ هزار مترمربع و ۴۲۰۰ مترمربع زیربنا و دارای یک حلقه چاه عمیق برای آبیاری فضای سبز است و امکانات کامل یک درمانگاه شامل اتاق عمل سرپایی، اتاق احیا، نوار قلب، دستگاه‌های ساکشن، اتوکلاو و …، اتاق‌های مجهز پانسیون، منزل پزشک، پرستار و … را در خود دارد.

خدمات دندانپزشکی از دیگر امکانات این درمانگاه است که علاوه‌ بر دندانپزشکان، پزشکان متخصص داخلی، پوست، مامایی و … در آن فعالیت خواهند کرد.

بنیانگذار این مجموعه درمانی مرحوم «حاج‌محمد علی رحیمیان» بوده که توسط آقای «حاج‌محمد رحیمی» که اکنون مدیرعامل درمانگاه است، به بهترین شکل ممکن بازسازی و بهسازی شده و اکنون خدمت‌رسانی خود را برای مردم این منطقه آغاز کرده است.

موقعیت استراتژیک درمانگاه ولی‌عصر(عج) بیاض شهرستان انار و قرار گرفتن آن در مسیر ترانزیتی یزد- کرمان این امکان را فراهم کرده که علاوه بر جمعیت ۱۰ هزار نفری تحت پوشش خود، به زائران مرقد سردار دلها و سایر مسافران عبوری این محور خدمات درمانی ارائه دهد. این نکته نیز گفتنی‌ است در مسیر پرتردد یزد به کرمان غیر از درمانگاه بیاض، درمانگاه سررراهی وجود ندارد و از این حیث نیز اهمیت دارد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی