دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 20 May 2024

در آخر علی دایی به اتفاق كودكان محك، توپ فوتبالی را رنگ‌آمیزی كردند و آرزوهایشان را روی آن نوشتند

 به گزارش انارما،علی دایی دیروز سه‌شنبه به موسسه محک رفت و دقایقی را در میان  کودکان حاضر در این موسسه گذارند.

برای كودكان محك و به خصوص بچه‌‌های فوتبال‌دوست، دیدار با یكی از نام آورترین فوتبالیست‌های ایران، كه بازی‌های به یادماندنی و درخشان و گل‌های زیادی را در كارنامه‌اش دارد، دیداری پر از هیجان و شادی بود.

علی دایی همچون پدری مهربان و دلسوز به همراه همسرش به بخش‌های (شیمی درمانی- انكولوژی و …) بیمارستان محك رفت و با بچه‌های در حال درمان عكس‌های یادگاری گرفت.

سجاد 10 ساله یكی از فوتبالیست‌های كوچك با وی مسابقه رو پایی زدن داد؛ میلاد 5 ساله از قراردادی كه در آینده می‌خواهد با تیم پرسپولیس امضا كند صحبت كرد و تعداد زیادی از والدین از روزهای گذشته جام جهانی و گل‌های خاطره انگیز او صحبت كردند.

در آخر علی دایی به اتفاق كودكان محك، توپ فوتبالی را رنگ‌آمیزی كردند و آرزوهایشان را روی آن نوشتند تا در بازار نوروزی محك برای فروش دسته جمعی ارائه شود.

بازار نوروزی با هدف حمایت از كودكان مبتلا به سرطان محك در روزهای پنج‌شنبه و جمعه 8 و 9 اسفند از ساعت 10 صبح تا 8 شب درموسسه محك برگزار می‌شود.

حضور هنرمندان و ورزشكاران در كنار كودكان محك همواره باعث شادی و شعف آن‌ها در مسیر درمان است. به امید حضور همه یاوران در بازار نوروزی محک.

منبع: ابنا

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی