یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 19 May 2024

امام جمعه شهرستان انار در این جلسه با اشاره به خدمات شایسته ستاد زکات گفت: ستاد زکات شهرستان انار که یکی از فعال ترین ستادها در استان و حتی کشور می باشد ظرفیت بالایی از لحاظ جذب مساعدت از سوی خیرین داشته است و تاکنون توانسته  جهیزیه ۱۰۰ زوج جوان نیازمند را تهبه کند. وی […]

IMG_0883 - Copy - Copy

امام جمعه شهرستان انار در این جلسه با اشاره به خدمات شایسته ستاد زکات گفت: ستاد زکات شهرستان انار که یکی از فعال ترین ستادها در استان و حتی کشور می باشد ظرفیت بالایی از لحاظ جذب مساعدت از سوی خیرین داشته است و تاکنون توانسته  جهیزیه ۱۰۰ زوج جوان نیازمند را تهبه کند.

وی افزود: با توجه به اینکه ۵۰جهیزیه دیگر هم در ایام ولادت پیامبراعظم و امام صادق به زوج های جوان اهدا خواهد شد تا حدودی دیگر مشکل سامان دادن به زندگی زوج های نیازمند  در سطح شهرستان انار حل شده است و در تلاش هستیم که از این به بعد حل مشکلات درمانی موضع اصلی ستاد زکات شهرستان قرار گیرد و بودجه ای که جذب میشود صرف مشکلات بهداشت و درمان انار شود ،علاوه بر اینکه فرمولی و سلسله مراتبی وجود دارد که بر طبق آن میتوان از طریق ستادزکات شهرستان از منابع دولتی بودجه جذب کرد.

امام جمعه انار  با تقدیر از حجت الاسلام گنجی گفت: حجت الاسلام گنجی خدمات ارزنده و کمک های فراوانی را تاکنون در شهرستان و برای رفاه حال نیازمندان انجام داده است و جادارد از ایشان تشکر کنم.

وی در پایان گفت : دولت تدبیر و امید گامی استوار و شایسته ستایش در مسیر حل مشکلات درمانی مردم برداشته است و ضمن تشکر از خدمات شایسسته درمانی دولت،  امیدواریم این خدمات در انار هم بهبود و گسترش یابد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی