پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 16 May 2024

وي در خصوص برخورد خود ترلان پروانه از انتشار اين خبر عنوان كرد: ترلان پروانه ابتدا اين خبر برايش خنده دار و مسخره بود، چرا كه اين خبر تنها در حد يك شايعه و غيرقابل باور است، ولي بعد از آن بسيار ناراحت شد

ازدواج ترلان پروانه و ارسلان قاسمي خبري كذب و دروغ است و به هيچ وجه صحت ندارد.
2-1-2013102134526

به گزارش انارما  ، مادر ترلان پروانه در خصوص خبري مبني بر ازدواج ترلان پروانه و ارسلان قاسمي گفت: اين خبر شايعه اي بيش نيست و به هيچ وجه صحت ندارد و ما در وبلاگ رسمي ترلان تكذيبيه اين خبر را اعلام كرديم. اين خبر باعث نگراني من است و به واقع نمي دانم با اين مسئله چه كار بايد بكنم. ترلان 16 سال بيشتر ندارد و نمي دانم هدفشان از انتشار اين خبر دروغ چيست.

وي بيان كرد: سال گذشته نيز همين شايعه درباره ترلان پروانه و ارسلان قاسمي مطرح شد كه ما در جشنواره فيلم فجر از طريق مصاحبه آن خبر را تكذيب كرديم. ترلان پروانه و ارسلان قاسمي دو بازيگر نوجوان هستند و اصلا سن آنها به ازدواج نمي خورد و تنها در صحنه بازيگري مقابل همديگر قرار مي گيرند. سايت خانواده سبز نيز اين خبر را منتشر كرده بود كه من بسيار از انتشار اين خبر ناراحت و عصباني شدم و عنوان كردند كه اين خبر از طريق يكي از كاربرانشان منتشر شده و سريع خبر تكذيبيه آن را اعلام كردند. ما باشنيدن اين اخبار پشت دخترمان هستيم، ولي بسياري از زندگي ها توسط اين اخبار با مشكلات روبرو مي شود.

وي تصريح كرد: پدر ترلان پروانه بابت اين مسئله از طريق سازمان فيلترينگ نيز شكايت كرده است.

وي در خصوص برخورد خود ترلان پروانه از انتشار اين خبر عنوان كرد: ترلان پروانه ابتدا اين خبر برايش خنده دار و مسخره بود، چرا كه اين خبر تنها در حد يك شايعه و غيرقابل باور است، ولي بعد از آن بسيار ناراحت شد.

منبع:فرهنگ

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی