سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ | Tuesday 21 May 2024

این مقام قضایی خاطرشان کرد : قاتل با ابراز ندامت از این عمل انجام شده ، ریشه تمامی مشکلات خود را مصرف مواد مخدر روانگردان و گرفتار شدن در دام اعتیاد می داند

یک قاچاقچی ماده مخدر شیشه را از تهران و کرج خریداری و به آسانی به کرمان حمل می کرده است.

images

به گزارش انارما، حمید اسحاقی بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان گفت : باید این خلأ مرتفع شود که در حال حاضر مواد مخدر صنعتی از تهران و کرج به شهرهای شرقی به راحتی و بدون هیچ مانع و محدودیتی انجام می پذیرد.

اسحاقی با اشاره به شروع محاکمه قاتلی که بر اثر استعمال مواد روانگردان ( شیشه ) مرتکب سه فقره قتل عمد شده بود  افزود : این قاتل تحت تأثیر مواد روانگردان اعضای یک خانواده را به قتل رسانده بود که پس از ماهها فرار سرانجام دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد .

وی با بیان اینکه قاتل برای مقتول از شهراهای مرکزی شیشه تهیه می کرده اظهار داشت: خانواده مقتول نیزدر زمینه توزیع مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه  فعالیت زیادی داشته و براساس اعترافات ، متهم  شیشه را از تهران و کرج خریداری و به آسانی به کرمان حمل می کرده است.

این مقام قضایی خاطرشان کرد : قاتل با ابراز ندامت از این عمل انجام شده ، ریشه تمامی مشکلات خود را مصرف مواد مخدر روانگردان و گرفتار شدن در دام اعتیاد می داند.

بازپرس شعبه سوم دادسرای کرمان با اشاره به تأهل و فرزند داشتن قاتل بیان داشت : اعتیاد و علی الخصوص مصرف مواد روانگردان توسط این قاتل علاوه بر ساقط کردن زندگی ۳ نفر دیگر ، زندگی و آینده همسر و فرزندان خودش را نیز در هاله ای از ابهام فرو برده است.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی