سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ | Tuesday 21 May 2024

این متهم فتنه سال ۸۸ در جمع دوم خردادی ها عنوان کرد: اگر ما رفتار امام علی (علیه السلام) با مخالفان را ببینیم، می توانیم بفهمیم علی کیست؟

این فعال دوم خردادی همچنین از حمایت های بی شائبه رژیم صهیونیستی و آمریکا از گروه از گروه خود در فتنه 88 و 78 سخنی به میان نیاورد و نگفت که چرا سران رژیم صهیونیستی و آمریکایی ها از آشوب آفرینی او و قبیله فتنه حمایت می کردند؟

به گزارش انارما، حسین مرعشی متهم فتنه عصر دیروز (یکشنبه ۵آبان) در یک گردهمایی سیاسی اصحاب دوم خردادی ابراز داشت: دو گروه امروز با سیاست های دولت مخالفت می کنند.

وی با بیان اینکه نتانیاهو و صهیونیستها مخالف اول سیاستهای روحانی هستند، اظهار داشت: گروه دوم جمعی از دوستان هستند که نه با ابزارهای منطقی و بیان دلسوزانه بلکه با جسارت و توهین این سیاستها را به چالش می کشند.

مرعشی

این متهم فتنه سال ۸۸ در جمع دوم خردادی ها عنوان کرد: اگر ما رفتار امام علی (علیه السلام) با مخالفان را ببینیم، می توانیم بفهمیم علی کیست؟

البته وی این را گفت اما نگفت که خود او و اصحاب فتنه با علی زمان چه کردند؟ مرعشی نگفت که چرا آنها بر علیه حکومت علوی جمهوری اسلامی لشکرکشی خیابانی به راه انداختند و جوانان این مملکت را به خاک و خون کشیدند؟

این فعال دوم خردادی همچنین از حمایت های بی شائبه رژیم صهیونیستی و آمریکا از گروه خود در فتنه ۸۸ و ۷۸ سخنی به میان نیاورد و نگفت که چرا سران رژیم صهیونیستی و آمریکایی ها از آشوب آفرینی او و قبیله فتنه حمایت می کردند؟

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی