یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 19 May 2024

فرمانده سپاه انار گفت: اکنون دشمن با استفاده از همان تبلیغات محور عربی و غربی در منطقه در پی اینست که اولویت اول را از اسرائیل و صهیونیسم به داعش و تکفیری ها تغییر دهد….

به گزارش انارما ، سرهنگ احمد مرادی زاده در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع مردم روزه دار انار ضمن قدردانی از حضور مردم در حمایت از فلسطین  ، به تحولات منطقه اشاره کرد و گفت: بیش از۵سال است که منطقه غرب آسیا و  خاورمیانه دستخوش تغییرات و سیاست کشور های محافظ و هدفمندی مانند عربستان ، اسرائیل و آمریکا تحت عنوان کشور های عربی و غربی شده است.

وی افزود: بیداری اسلامی در منطقه غرب آسیا با هدف نابودی صهیونیستم شکل گرفت و بر همین اساس اولویت اول مقاومت در منطقه صهیونیسم است اما اکنون دشمن با استفاده از همان تبلیغات محور عربی و غربی در منطقه در پی اینست که اولویت اول را از اسرائیل و صهیونیسم به داعش و تکفیری ها تغییر دهد.

فرمانده سپاه شهرستان انارتصریح کرد: آنها امروزه به دنبال این هستند  که برگزاری روز جهانی قدس که یادگار امام راحل(ره) و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب می باشد کمرنگ شود .

مرادی زاده با اشاره به نقش اسرائیل در ایجاد فتنه و ناامنی در کشور گفت: اسرائیل به هر بهانه ای نقش خود را در ایجاد ناامنی در کشور ایفا کرده است و نمونه بارز آن در فتنه سال۸۸بود که تمام وقایع و آشوب هایی که اتفاق افتاد زیر نظر صهیونیست بود.

وی در ادامه به نقشه دشمن در جنگ نرم علیه ایران اشاره کرد و گفت: امروز آمریکا و اسرائیل که شیطان های اعظم هستند نقشه های شومی برای ما با استفاده از ابزار هایی همچون ماهواره ها و شبکه های اجتماعی دارند.

سرهنگ مرادی زاده اظهار داشت :در این زمینه پدران و مادران باید مراقب فرزندانشان باشند و مقابل این نقشه های دشمن ایستادگی کنند.

فرمانده سپاه انار خاطر نشان کرد: دشمن امروز  به دنبال این است که با استفاده از ابزار آلاتی همچون ماهواره ها سبک زندگی اسلامی را از خانواده ایرانی بگیرند و  در عوض به تبلیغ و عادی سازی روابط نامشروع در ماهواره ها و شبکه های اجتماعی می پردازند و از این طریق در پی سست کردن بنیان خانواده ها و اعتقادات ما هستند.

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی