سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ | Tuesday 21 May 2024

محسن‌بیگی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: پایه و اساس هر پیشرفتی از مدرسه آغاز می‌شود و کمک و همکاری با آموزش و پرورش قدم نهادن در مسیر توسعه و سعادت کشور است.

محسن‌بیگی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: پایه و اساس هر پیشرفتی از مدرسه آغاز می‌شود و کمک و همکاری با آموزش و پرورش قدم نهادن در مسیر توسعه و سعادت کشور است.

به گزارش “انارما”   ۵ مهرماه طی مراسمی باحضور دکتر محسن بیگی مدیر کل آموزش و پرورش استان،مهندس محمد حسنی معاون اداره کل نوسازی مدارس استان ،امام جمعه موقت،معاون برنامه ریزی فرماندار،خانواده شهیدان  انارکی محمدی ،گنجی و قدیری و تعدادی از فرهنگیان و دانش آموزان مدارس” شهید گنجی”  و “شهیدان قدیری و انارکی محمدی” در انار افتتاح شد.

مدارس فوق در زمینی به مساحت ۱۷ هزار متر مربع و با زیربنای ۲ هزار و ۲۶۰ متر مربع و هزینه‌ای بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال از اعتبارات نوسازی مدارس احداث و ۳۳۰ نفر از دانش‌آموزان ابتدایی و دبیرستانی وارد کلاس‌های درس شدند.

در مراسم افتتاح که خانواده‌های شهیدان انارکی محمدی، گنجی و قدیری حضور داشتند از این خانواده‌ها با اهدای لوح و هدایا تجلیل به عمل آمد.

محسن‌بیگی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این مراسم گفت: پایه و اساس هر پیشرفتی از مدرسه آغاز می‌شود و کمک و همکاری با آموزش و پرورش قدم نهادن در مسیر توسعه و سعادت کشور است.

وی افزود: تعلیم و تربیت دو بخش دارد یکی معلم و دبیر و دیگری ابزار که همان ساختمان و میز و صندلی است که خیران گرانقدر در زمینه کمک به نظام تعلیم و تربیت قدم‌های خوبی برداشتند که کمک به پیشرفت جامعه و توسعه پایدار می‌کند.

contentimages_29970

contentimages_29971

contentimages_29972

contentimages_29973

منبع : روابط عمومی فرمانداری انار

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ناشناس سه‌شنبه 27 سپتامبر 2016 - 8:28 ق.ظ

محمود جان خانه ات آباد این از برکات حضور توست در تاریخ ماندی

ح-ا-ا سه‌شنبه 27 سپتامبر 2016 - 12:53 ب.ظ

یادش بخیردوران تحصیل درآن دبیرستان(دهه شصت)

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی