شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 18 May 2024

رئیس کمیسیون آموزش‌وتحقیقات مجلس اعلام کرد: نامه انتخاب ۱۵ نفر از نمایندگان به عنوان عضو اصلی کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان به رئیس مجلس تقدیم شد.

رئیس کمیسیون آموزش‌وتحقیقات مجلس اعلام کرد: نامه انتخاب ۱۵ نفر از نمایندگان به عنوان عضو اصلی کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان به رئیس مجلس تقدیم شد.

به گزارش ” انارما” ؛ محمدمهدی زاهدی نماینده مردم راور و کرمان و رئیس کمیسیون آموزش‌وتحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان،‌ اظهار داشت: کمیسیون آموزش‌و تحقیقات مجلس، نامه انتخاب ۱۵ نفر از نمایندگان به عنوان عضو اصلی کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان را خطاب به ریاست مجلس نوشته و گزارش طبق آیین نامه داخلی به وی تقدیم شد که به دنبال آن ابلاغ‌های مربوطه را ریاست مجلس صادر می‌کند.

*یکشنبه هفته آتی؛ انتخاب اعضای هیات رئیسه کمیته تحقیق و تفحص

وی افزود: نشست صحن علنی مجلس که یکشنبه هفته آینده پس از یک هفته تعطیلی،‌ صورت می‌گیرد، ابلاغ‌ها درباره صندوق ذخیره فرهنگیان صادر و رسما تشکیل جلسه می‌شود. همچنین در این روز اعضای هیات رئیسه کمیته تحقیق و تفحص تشکیل می‌شود و فعالیت خود را آغاز می‌کند. یعنی تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان رسما از هفته آتی آغاز خواهد شد.

به گزارش فارس زاهدی همچنین تصریح کرد: مطالب کلی درباره متخلفان در کمیته تحقیق ‌و تفحص، بررسی شده است. اما هنوز وارد جزئیات و پرونده‌ها نشده‌ایم چرا که ممکن است پرونده‌ متخلفان خیلی بیشتر از اینها باشد،‌ چون یک بحث صندوق ذخیره و شرکت‌های تابعه را داریم و از سوی دیگر بانک سرمایه هم وجود دارد و به سبب ابعاد بسیار زیاد آن، نیازمند بررسی و زمان بیشتری است.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی