جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ | Friday 24 May 2024

معاون اداری و مالی دادگستری خاطر نشان کرد : داوطلبین می توانند اطلاعات کامل را از طریق سایت های ذکر شده پیگیری نمایند

به گزارش انارما، معاون اداری و مالی دادگستری استان کرمان از شروع ثبت نام آزمون استخدام این اداره خبر داد.

علی امیر حسینی افزود : ثبت نام از طریق اینترنت انجام خواهد شد و متقاضیان واجد شرایط می توانند با مراجعه به سایت (www.modiriat.org و یا www.dadiran.ir) حداکثر تا تاریخ ۲۳ آذر۹۲ مراحل ثبت نام را طی نموده و نسبت به واریز مبلغ ۱۱۴۰۰۰ ریال به صورت الکترونیکی و از طریق کارتهای بانکی متصل به شبکه شتاب به عنوان حق شرکت در آزمون استخدام اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه ایثارگران از پرداخت ۵۰% مبلغ مذکور معاف می باشند ، ادامه داد : ثبت نام و پرداخت وجه به هیج عنوان موجب ایجاد تعهد استخدامی برای دستگاه نمی شود و به مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد ضمنا وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی شود.

معاون اداری و مالی دادگستری استان کرمان بیان داشت : افرادیکه بطور پیوسته با شوراهای حل اختلاف همکاری داشته‌اند به شرط اشتغال و دارا بودن شرایط مندرج در آگهی متناسب با سابقه خدمت حداکثر از ۵ امتیازدر آزمون عمومی برخوردار خواهند بود.

وی راجع به سن مجاز متقاضیان شرکت در آزمون اظهار داشت : حداقل سن ۲۰ سال تمام و حداکثر سن برای دارندگان مدرک تحصیلی فوق دیپلم ۳۰ سال(متولدین ۲۳/۰۹/۶۲به بعد )، لیسانس ۳۲ سال (متولدین۲۳/۰۹/۶۰ به بعد) و برای دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس و بالاتر ۳۴ ســال(متولدین۲۳/۰۹/۵۸ به بعد) می‌باشد.

امیر حسینی یادآور شد : تاریخ فراغت از تحصیل، تاریخ ترخیص خدمت نظام وظیفه و همچنین تاریخ صدور کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم داوطلبان باید قبل از زمان برگزاری آزمون باشد و مدارک تحصیلی یا کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم که بعد از تاریخ مذکور اخذ شده باشد مورد قبول نخواهد بود.

معاون اداری و مالی دادگستری خاطر نشان کرد : داوطلبین می توانند اطلاعات کامل را از طریق سایت های ذکر شده پیگیری نمایند.

منبع: بوتيا

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی