یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 19 May 2024

امام جمعه انار اظهارات مداخله‌جویانه نخست وزیر انگلیس درباره ایران را محکوم کرد و تصریح کرد: انگلیس همان روباه پیری است که در کودتای ننگین ۲۸ مرداد و فتنه سال ۸۸ دخالت‌های بیجا می‌کرد…

امام جمعه انار اظهارات مداخله‌جویانه نخست وزیر انگلیس درباره ایران را محکوم کرد و تصریح کرد: انگلیس همان روباه پیری است که در کودتای ننگین ۲۸ مرداد و فتنه سال ۸۸ دخالت‌های بیجا می‌کرد…

به گزارش انارما، حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به مقام و جایگاه پیامبر اسلام(ص) اشاره کرد و اظهار داشت: جایگاه و منزلت معنوی پیامبر اسلام(ص) آنقدر عظیم است که فقط خداوند متعال و ائمه معصوم(ع) می‌توانند به عمق و واقعیت آن پی ببرند.

وی امام صادق(ع) را پرچمدار حاکمیت دینی و عدالت علوی دانست و بیان داشت: امام صادق(ع) با ایجاد نهضت بزرگ بیدادگری امت اسلامی و آشنا کردن آنها با حقایق اسلامی، وظیفه مهم و حساس خود را انجام داد.

منتظری سالروز شهادت آیت‌الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه را گرامی داشت و گفت: حوزه و دانشگاه به عنوان دو شعبه از یک موسسه علم و دین اگر با هم کار کنند و مرتبط با یکدیگر باشند، نتیجه آن آبادی دین و دنیای مردم خواهد شد.

وی پیروزی‌های رزمندگان مقاومت را در سوریه تبریک گفت و افزود: آزادسازی حلب به معنی مجاهدت، مقاومت و ایستادگی امت اسلامی، تحقق وعده الهی و شکست توطئه‌ها و نقشه‌های شوم آمریکا، اسرائیل و آل‌سعود است.

منتظری، اظهارات مداخله‌جویانه نخست وزیر انگلیس درباره ایران را محکوم کرد و تصریح کرد: انگلیس همان روباه پیری است که در کودتای ننگین ۲۸ مرداد و فتنه سال ۸۸ دخالت‌های بیجا می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: انگلیس امروز با مطرح کردن تهدید ایران ، قصد تحریک کشورهای عربی را علیه ایران دارد.

امام جمعه انار به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی به مسئولان عراقی اشاره کرد و گفت: هر کس آمریکای خائن را امین قرار دهد، پشیمان خواهد شد و نباید غیر از خودش کس دیگری را سرزنش کند.

وی ابراز داشت: نافرجام بودن برجام نتیجه خیانت و بدعهدی آمریکاست.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

اکبر یکشنبه 18 دسامبر 2016 - 10:56 ق.ظ

سلام ما خلاصه متوجه نشدیم در کودتای ۲۸ مرداد آمریکا بود یا انگلیس.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی