جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 17 May 2024

امام جمعه انار گفت:تأخیر در ابلاغ طرح هادی بعضی از مناطق از جمله ده رئیس جمعی از مردم را از داشتن مسکن و سر پناه محروم کرده است و مسؤولان در این موضوع تسریع کنند. به گزارش انارما ، حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به مفاسد اجتماعی […]

امام جمعه انار گفت:تأخیر در ابلاغ طرح هادی بعضی از مناطق از جمله ده رئیس جمعی از مردم را از داشتن مسکن و سر پناه محروم کرده است و مسؤولان در این موضوع تسریع کنند.

به گزارش انارما ، حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به مفاسد اجتماعی و راه‌های مقابله با آن اظهار داشت: مفاسدی که جامعه را تهدید می‌کند، اعم از مفاسد اجتماعی، خانوادگی، اداری، اقتصادی و مفاسد فضاهای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای نیاز به افزایش بینش و آگاهی مردم دارد.

امام جمعه انار با اشاره به سیاست‌های مرموز قدرت‌های زورگو و ظالم دنیا گفت: دشمنان اسلام برای دور نگه داشتن توده‌های مردم از حوادث و جنایات آنها ملت‌ها را با انواع سرگرمی‌ها، شبکه‌های اجتماعی، بازی‌ها و فیلم‌های مبتذل و در بعضی از مناطق به اختلافات قومی، قبیله‌ای و مذهبی و ایجاد گروه‌های تروریستی مشغول می‌کنند.

وی ادامه داد: یکی از دخالت‌ها و شیطنت‌های دشمن برنامه‌ریزی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران در کودتای مخملی سال ۸۸ است که ملت ایران این جریان را به عنوان فتنه می‌شناسند.

امام جمعه انار بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی در راستای بصیرت‌افزایی و آگاه کردن مردم از توطئه‌ها و فتنه‌های جدید دانست و تصریح کرد: اخیراً تعدادی از گروه‌های خائن و فتنه‌گر با نامه‌نگاری به رئیس جمهور جدید آمریکا خواستار افزایش تحریم‌ها و فشارها بر علیه ملت ایران شدند.

منتظری به موضوع سلامت اشاره کرد و بیان داشت: در چند سال گذشته دود ناشی از کوره‌هایی که چوب درختان پسته را می‌سوزانند، محیط زیست شهرستان انار را به شدت آلوده و مشکلات عمده‌ای را برای مردم به‌ویژه بیماران تنفسی ایجاد کرده و نیاز به رسیدگی فوری از جانب مسؤولان مربوطه دارد.

وی مشکل مسکن را نیز یکی دیگر از معضلات مردم بیان کرد و ابراز داشت: تأخیر در ابلاغ طرح هادی بعضی از مناطق از جمله ده رئیس جمعی از مردم را از داشتن مسکن و سر پناه محروم کرده است و مسؤولان در این موضوع تسریع کنند.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

رضا جمعه 30 دسامبر 2016 - 4:34 ب.ظ

درود بر ا مام جمعه که لااقل یکی پیدا شد هوای ما ده رییسا هم داشته باشه

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی