چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ | Wednesday 22 May 2024

امام جمعه شهر انار گفت: وظیفه شرعی همه مسلمانان است که در مراسم‌ها، جشن‌ها، عروسی‌ها و در تالارها و اماکن عمومی با امر به معروف و نهی از منکر جلوی مفاسد و بی‌بند و باری‌ها را بگیرند.

 

امام جمعه شهر انار گفت: وظیفه شرعی همه مسلمانان است که در مراسم‌ها، جشن‌ها، عروسی‌ها و در تالارها و اماکن عمومی با امر به معروف و نهی از منکر جلوی مفاسد و بی‌بند و باری‌ها را بگیرند.

 

به گزارش «انارما»؛ حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر پیرامون ارزش و عظمت حضرت زینب (س) اظهار داشت: ارزش و عظمت حضرت زینب (س) به علت موضع و حرکت انسانی و اسلامی ایشان بر اساس تکلیف الهی بود.

امام جمعه انار بیان داشت: زنان ایرانی با اقتدا به حضرت زینب (س) مظهر حجب و حیا هستند.

وی هدف دشمنان را کمرنگ کردن حجاب اسلامی و غیرت دینی ذکر کرد و گفت: یکی از اهداف مهم رسانه‌های غربی و شبکه‌های ماهواره‌ای و سایت‌های ضدانقلابی کمرنگ کردن حجاب و عفاف در جوامع اسلامی است.

امام جمعه انار به موضوع مهم امر به معروف و نهی از منکر اشاره و اظهار کرد: وظیفه شرعی همه مسلمانان است که در مراسم‌ها، جشن‌ها، عروسی‌ها و در تالارها و اماکن عمومی با امر به معروف و نهی از منکر جلوی مفاسد و بی‌بند و باری‌ها را بگیرند.

وی روز پرستار را به همه پرستاران سخت‌کوش تبریک گفت و افزود: یکی از عبادت‌های بزرگ پرستاری از بیماران است که نزد خداوند متعال اجر و پاداش فراوانی دارد.

منتظری روز ۲۲ بهمن را روز مظهر اقتدار، عزم و اراده ملی دانست و خاطرنشان کرد: حضور باشکوه اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه غیرت ملی و همت والای مردم است که موجب ناامیدی و عقب‌نشینی دشمنان می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

من جمعه 3 فوریه 2017 - 7:12 ب.ظ

خدا لعنت کنه هر کی رو که دنبال بی حجاب کردن زنان ما هست

دانش آموز جمعه 3 فوریه 2017 - 11:13 ب.ظ

سیاست خیلی کثیفه

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی