پنج شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ | Thursday 23 May 2024

مردم شهر انار همزمان با سراسر ایران یک بار دیگر در تاریخ ایران اسلامی نقش آفرینی کردند و به دشمنان قسم خورده نظام نشان دادند که پای آرمان های امام و انقلاب ایستاده اند.

مردم شهر انار همزمان با  سراسر ایران یک بار دیگر در تاریخ ایران اسلامی نقش آفرینی کردند و به دشمنان قسم خورده نظام نشان دادند که پای آرمان های امام و انقلاب ایستاده اند.

به گزارش” انارما” ؛ مردم شهر انار همزمان با  سراسر ایران یک بار دیگر در تاریخ ایران اسلامی نقش آفرینی کردند و به دشمنان قسم خورده نظام نشان دادند که پای آرمان های امام و انقلاب ایستاده اند.

اقشار مختلف مردم ولایی انار امروز بیعتی دوباره با امام(ره) و رهبری و آرمان های انقلاب داشتند.

این مراسم با حضور مسئولین شهرستان و مردم همیشه در صحنه در محل مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) و قرائت قطعنامه و اقامه نماز جمعه پایان یافت.

 

 

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه کاربران

زیبا کنار جمعه 10 فوریه 2017 - 6:41 ب.ظ

آفرین بر مردم انار….حضور خوبی بود.

ناشناس جمعه 10 فوریه 2017 - 8:16 ب.ظ

سلام مردم خیلی خوب از حرف آقا تبیعت کردند ماشاءالله

دهه فجر شنبه 11 فوریه 2017 - 12:27 ق.ظ

عکسهای قشنگی بود آفرین ولی عکس من نیفتیده بود

صابری دوشنبه 13 فوریه 2017 - 9:19 ق.ظ

ای کاش افرادی که عملکرد بدو ناشایستی در سالهای گذشته از خود به جای گذاشته و همیشه به دنبال شکار فرصت ها هستد از آنها تبلیغ نمی شد کسانی که نان نظام را خوردند و به خون شهدا خیانت کردند و اگر عدالت اجرا می شد الان نباید نفس می کشیدندتابلو کردن این افراد ان هم توسط یک سایت ازرشی و انقلابی و ولایی دور از انتظار است و به نوعی نمک بر زخم خانواده شهدا و زجر کشیدگان انقلاب و دفاع مقدس است .باتشکر صابری

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی