جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 17 May 2024

امام جمعه انار به وعده های الهی اشاره نمود و گفت :اگر وعده های الهی را باور کنیم یقینا راه عزت ، پیروزی و اقتدار به روی ما باز خواهد شد…

امام جمعه انار به وعده های الهی اشاره نمود و گفت :اگر وعده های الهی را باور کنیم یقینا راه عزت ، پیروزی و اقتدار به روی ما باز خواهد شد.

به گزارش انارما ، حجت الاسلام منتظری با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در خطبه اول نماز جمعه گفت: انقلاب اسلامی ایران یک حرکت الهی ، به معنای تحول اخلاقی و فرهنگی و اعتقادی بود که باعث شد ملت ایران ارزشهای مادی برآمده از فرهنگ الحادی را کنار گذاشته و ارزش های متکی بر فرهنگ توحیدی را انتخاب کنند .

وی به آسیب ها و تهدیداتی که انقلاب اسلامی را در معرض خطر قرار میدهد اشاره کرد و گفت: دلسوزان انقلاب اسلامی اول باید این آسیب ها و تهدیدات را شناسایی کرده و ثانیا اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند .

امام جمعه شهرستان انار به وعده های الهی اشاره نمود و گفت :اگر وعده های الهی را باور کنیم یقینا راه عزت ، پیروزی و اقتدار به روی ما باز خواهد شد.

وی در ادامه گفت: راه پویایی ، حفظ انقلاب اسلامی و حفظ ارزش ها و جهت گیری های اسلامی و حضور در تمامی صحنه ها و روحیه ی تسلیم ناپذیری در سایه ی وحدت و وفاق ملی و اطاعت از رکن رکین انقلاب اسلامی یعنی ولایت فقیه است .

امام جمعه شهرستان انار با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: حضرت زهرا(س) بعد از رحلت پدر بزرگوارش با آن خفقانی که به وجود آوردند و علی (ع) را در نهایت غربت و تنهایی قرار دادند تنها کسی که از هزاران مرد قدرتمند بیرق مبارزه با ظلم و غضب و غارت را بر دوش کشید و از هدایت نبوی و سعادت علوی پاسداری کرد حضرت زهرای اطهر بود.

وی در پایان به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با فرماندهان نیروی هوایی اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور جدید آمریکا باید بداند ملت ایران نه تنها از کسی و تهدیدی نمی هراسد بلکه پاسخ یاوه گویی های اورا با تمام قدرت خواهد داد .

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی