جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 17 May 2024

طباطبائی فرماندار انار  از مسیر رودخانه های فصلی منتهی به شهرستان انار اعم از (بند میشینگ ،انار رود ،پخش سیلاب بیاض و …) بازدید کرد.  به گزارش انارما به نقل از  روابط عمومی فرمانداری انار ،  ۳۰ بهمن ماه و با توجه به بارندگی  روزهای گذشته طباطبائی فرماندار انار به اتفاق معاون فرماندار و روسای […]

 طباطبائی فرماندار انار  از مسیر رودخانه های فصلی منتهی به شهرستان انار اعم از (بند میشینگ ،انار رود ،پخش سیلاب بیاض و ...) بازدید کرد.

 به گزارش انارما به نقل از  روابط عمومی فرمانداری انار ،  ۳۰ بهمن ماه و با توجه به بارندگی  روزهای گذشته طباطبائی فرماندار انار به اتفاق معاون فرماندار و روسای ادارات مرتبط باحضور در مسیر رودخانه های فصلی منتهی به شهرستان انار اعم از (بند میشینگ ،انار رود ،پخش سیلاب بیاض و …) از پروژه های ساخته شده توسط منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بازدید بعمل آورده و ضمن برآورد عملکرد این پروژه ها در بارندگیهای اخیر با مسئولین مرتبط و مسئول جهت مقابله با وقوع سیل و جلوگیری از ایجاد خسارت احتمالی  برای روستاهای شهرستان اتخاذ تصمیم و تبادل نظر نمودند.

لازم بذکر است که در پی بارشهای اخیر، کلیه دستگاه های اجرایی شهرستان و عضو ستاد مدیریت بحران در حالت آماده باش بوده و تمهیدات لازم طی جلساتی در فرمانداری انجام شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

دوستدار طبیعت یکشنبه 19 فوریه 2017 - 8:46 ق.ظ

احداث این بندهای خاکی واقعا که خیلی مفید است : ۱- جلوگیری از سیل و طغیان رودخانه ها ۲- نفوذ آب به زیرزمین به مرور زمان و تقویت آبهای زیرزمینی و پوشش گیاهی منطقه

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی