یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 19 May 2024

به مناسبت گرامی داشت روز ۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید به فرمان امام خمینی(ره) و روز شهداء،  دانش آموزان دبستان پسرانه شاهد شهرستان انار با خانواده سردار شهید سید احمد صابری دیداری داشتند. در حاشیه این دیدار علی اکبری معاون پرورشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان انار گفت: ۲۲ اسفند در تقویم رسمی کشور […]

به مناسبت گرامی داشت روز ۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید به فرمان امام خمینی(ره) و روز شهداء،  دانش آموزان دبستان پسرانه شاهد شهرستان انار با خانواده سردار شهید سید احمد صابری دیداری داشتند.

در حاشیه این دیدار علی اکبری معاون پرورشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان انار گفت: ۲۲ اسفند در تقویم رسمی کشور ما یارآور مقام شامخ شهید و شهادت است تا فرصتی ارزشمند برای کارشناسی تاریخ انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس به ویژه تبیین سیاهه دشمنی های عمیق و همه جانبه جبهه سلطه و استکبار جهانی علیه ملت ایران و جمهوری اسلامی از اول تا به امروز به شمار می رود.

وی در ادامه افزود: شهداء انسان هایی از جنس ایثار و شهامت هستند و وفاداری به خون شهداء، عامل اقتدار انقلاب و نظام است و شما دانش آموزان باید حافظ این سنگر باشید.

در پایان این دیدار دانش آموزان جهت ادای احترام به مقام شامخ شهداء ، قبور شهداء را غبارروبی و عطر افشانی نمودند.

منبع: روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان انار

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

حسن سه‌شنبه 14 مارس 2017 - 9:02 ق.ظ

دیدار خیلی خوب است اما عوض کردن تابلو خیانت است

دانش آموز پنج‌شنبه 16 مارس 2017 - 8:06 ق.ظ

تابلو؟؟؟

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی