یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 19 May 2024

رئیس هیات نظارت بر انتخابات کرمان گفت: کرمان و سیستان و بلوچستان از نظر مشارکت داوطلبان انتخابات به نسبت جمعیت در صدر قرار دارد

رئیس هیات نظارت بر انتخابات کرمان گفت: کرمان و سیستان و بلوچستان از نظر مشارکت داوطلبان انتخابات به نسبت جمعیت در صدر قرار دارد

به گزارش “انارما” ؛ احمد انارکی محمدی رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان گفت: استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان از نظر مشارکت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی به نسبت جمعیت در صدر قرار دارد.
انارکی محمدی با اشاره به آمار ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان کرمان بیان کرد: استان کرمان از نظر مشارکت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، در رتبۀ پنجم قرار گرفته و با توجه به این‌که استان‌های خراسان رضوی، فارس و مازندران، جمعیت بیش‌تری دارند، استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان به نسبت جمعیت در رتبۀ نخست قرار دارد.
نمایندۀ مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: با پایان ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی در استان کرمان، ۱۷ هزار و ۸۰ نفر برای شرکت در انتخابات نامزد شدند.
وی افزود: از این تعداد، ۲۲۱۵ نفر در شهرها و ۱۴ هزار و ۸۶۵ نفر در روستاها نام‌نویسی کرده‌اند.
رییس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمان ادامه داد: هم‌چنین از این تعداد، ۱۸۴۰ نفر زن و ۱۵ هزار و ۲۴۰ نفر مرد هستند.
انارکی محمدی بیان کرد: در شهر کرمان نیز بیش از ۳۵۰ نفر داوطلب کاندیداتوری انتخابات شورای اسلامی هستند.
انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

خواهش_تمنا جمعه 31 مارس 2017 - 11:28 ب.ظ

خدایا شکرت!!چقدر خوبه ک این همه دلسوز ک اصلا پول براشون مهم نیست تو استانمون داریم….

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی