دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ | Monday 27 May 2024

مسئول کانون مداحان شهرستان انار از ثبت نام تا کنون ۵۰ مداح و شاعر آئینی در سامانه ثبت اطلاعات و ساماندهی مداحان سازمان تبلیغات اسلامی موسوم به سامانه اینترنتی طوبی در این شهرستان خبر داد.

مسئول کانون مداحان شهرستان انار از ثبت نام  تا کنون ۵۰ مداح و شاعر آئینی در سامانه ثبت اطلاعات و ساماندهی مداحان سازمان تبلیغات اسلامی موسوم به سامانه اینترنتی طوبی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ” انارما ” ؛ جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی کانون مداحان شهرستان انار با حضور اعضای کانون در محل اداره تبلیغات اسلامی انار برگزار شد.

حجت الاسلام منتظری  با تبریک ماه رجب و اعیاد مبارک این ماه به اهمیت سازماندهی مداحان اهل بیت(ع)اشاره کرد و گفت:هر اندازه ساماندهی مداحان سریعتر صورت پذیرد می توانیم از آسیب های مختلفی در این زمینه پیشگیری کنیم.

.

امام جمعه انار افزود:متأسفانه بسیاری از تحریفات؛مردم را نسبت به سیره و زندگی اهل بیت(ع)نگران کرده است.

.

در ادامه علی رشیدی مسئول کانون مداحان شهرستان انار ضمن خیر مقدم به اعضای کانون خاطرنشان کرد:به لطف خداوند متعال ۲ نفر از مداحان شهرستان انار در پایان اسفندماه جهت دیدار با مقام معظم رهبری به تهران اعزام شدند.

مسئول کانون مداحان شهرستان انار با اشاره به ثبت نام مداحان و شعرای آئینی در سامانه طوبی گفت: با توجه به پیگیری های به عمل آمده حدود ۵۰ نفر از مداحان و شاعران آئینی شهرستان انار در سامانه طوبی ثبت نام نموده اند که امید است بزودی شاهد ثبت نام همه مداحان و شاعران آئینی در این سامانه باشیم.

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

شاهد پنج‌شنبه 20 آوریل 2017 - 10:33 ب.ظ

من که مداحی علی رشیدی راندیدم چطوری مسول مداحان شده

محمد جمعه 21 آوریل 2017 - 2:40 ب.ظ

به خدا از دست هیچ کدوم از این مسولان راضی نیستم.من الان یک مداح هستم اصلا از ما حمایت نمیشه……نمیدونم چی بگم

اناری یکشنبه 23 آوریل 2017 - 1:34 ب.ظ

انار ۵۰ تا مداح و شاعر داره که ۵۰ تا ثبت نام کردند؟

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی