چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 15 May 2024

معاونت اجتماعی فرمانده انتظامی شهرستان از همکار ی مردم در برپایی جشن های نیمه شعبان و ستاد های تبلیغات انتخاباتی تقدیر کرد…

معاونت اجتماعی فرمانده انتظامی شهرستان از همکار ی مردم در برپایی جشن های نیمه شعبان و ستاد های تبلیغات انتخاباتی تقدیر کرد.

به گزارش انارما ، معاونت اجتماعی فرمانده انتظامی شهرستان از همکار ی مردم در برپایی جشن های نیمه شعبان و ستاد های تبلیغات انتخاباتی تقدیر کرد.

پیرو اطلاعیه های هفته قبل به آگاهی عموم می رساند مراسم و جشن های نیمه شعبان باشکوه تر از هرسال و در سایه همکاری بی نظیر و مثال زدنی شما مردم شریف ،به لطف الهی و توجه آن امام مهربان و علیرغم همزمانی با تبلیغات انتخابات شوراها و ریاست جمهوری درپایان هفته به بهترین نحو ممکن برگزار گردید.

بر همین اساس این فرماندهی وظیفه خود می داند از عموم مردم ،جوانان،ستادهای تبلیغاتی،کسبه و بازاریان و مسئولین شهرستان دخیل در مراسم که با عزم و اراده مذهبی،فرهنگی و اجتماعی در بهترین حالات ممکن با خدمتگزارن خود در مجموعه انتظامی شهرستان همراهی نموده اند قدردانی نماید.

بار دیگر شما شهروندان گرامی در این مراسم،روحیه دینی،قانونگرایی و مشارکت اجتماعی خود را به معرض نمایش گذاشتید که این امر وظایف و خدمات رسانی پلیس و سایر مسئولین را به شما مردم موقعیت شناس و فهیم بیش از گذشته یادآوری می نماید .

امیدواریم با ادامه این همراهی و همکاری اجتماعی ضمن حضور گسترده و پرشور و آگاهانه در انتخابات پیش رو و سایر مناسبت ها در نمایش شهری امن و مردمانی قانونمند و معتقد در سطح استان و کشور مایه مباهات و عزت بیش از پیش فراهم گردد.

اجرکم الی الله

معاونت اجتماعی

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی